Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
geen probleem, ik heb 110pk meer en heb die spoiler niet nodig
Integendeel, omdat je de kleine spoiler zo weinig ziet is de auto op slag een stuk exclusiever
Weet er iemand wanneer er een nieuwe L200 zou uitkomen?
wij hebben er 3 bollen op het werk. En er zou er al minsten eentje moeten vervangen worden. Maar in vgl met de nieuwere generatie pickups loopt mitsubishi een beetje achter. Daarom mijn vraag of er ergens een nieuwe op de planning staat.
De Mitsubishi Lancer Evolution X is in principe dood en begraven, maar krijgt in de vorm van deze Final Concept gelukkig een waardig afscheid. De Japanners maakten eerder al duidelijk het icoon de nek om te draaien en dat is jammer, want het is altijd moeilijk om na dik veertig jaar afscheid te nemen van […]
Weet er iemand wanneer er een nieuwe L200 zou uitkomen?
wij hebben er 3 bollen op het werk. En er zou er al minsten eentje moeten vervangen worden. Maar in vgl met de nieuwere generatie pickups loopt mitsubishi een beetje achter. Daarom mijn vraag of er ergens een nieuwe op de planning staat.
Comment