Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MITSUBISHI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ken vrij goed dit bedrijf en dit was de laatste info die ik heb toegekregen:

Met de wagen werd reeds zo'n 6000kms getest op Bruntingthorpe en MIRA onder verschillende weersomstandigheden.
    Het volgend pre-productiemodel zijn ze nu aan het bouwen, er zijn wat kleine wijzigen aan het interieur gemaakt door IWC. Buitenkant is ongemoeid gelaten uitgezonderd dat de achterkant waar "gerookt glas" zal gebruikt worden.
    Volgend pre-productie model is trouwens een LHD exemplaar.
    Vier zijn er al verkocht voor Rusland!

Comment

Een concurrent voor de Prodrive kar?

Comment

Comment

Comment

en zomer velgen

Comment

De chrome velgen zijn 'n big nono en ik weet toch niet zeker of dat wel 'n FQ400 is. Ok, de haaievinnen zijn aanwezig, maar als ge de mods op de rest van de wagen ziet. Tevens hangt er bij zo'n FQ400 ook 'n plakkertje op de zijkant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                De chrome velgen zijn 'n big nono en ik weet toch niet zeker of dat wel 'n FQ400 is. Ok, de haaievinnen zijn aanwezig, maar als ge de mods op de rest van de wagen ziet. Tevens hangt er bij zo'n FQ400 ook 'n plakkertje op de zijkant.
                Die Vortex-Generator (haaievinnen) kan je apart kopen ook. Er zijn veel Lancer-owners die dat er achteraf opzetten
                Grtz

Comment

Sinds anderhalve week heeft mijn zus een nieuw Coltje
                  Driedeurs, zwart, rood interieur, 1,1 nafte

Rijdt echt nog goed en knap bakske.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Geen ervaring met die motor (de 1.5 diesel is in ieder geval redelijk bruut, on_off-karakter dus, maar ik vind dat wel eens leuk), maar dat rood interieur is idd knap. Qua rijgedrag valt toch nog steeds te veel op dat het een monovolume is. Nog een minpuntje: quasi geen bergvakken.
                    Toevallig niet gekocht in Lierde?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      de mitsu sportback concept stond op laatste salon frankfurt en zelfs in brussel
                      dit is zijn berline broertje, de evo X

deze moeten ze gewoon uitbrengen,allebei prachtig
                      Sweet

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Comment

Comment

Geweldig!

Comment

Beetje Brera achteraan he. Heel knap gedaan wel.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Heb die op het autosalon vorig jaar gezien, is in het echt ook heel knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Geen ervaring met die motor (de 1.5 diesel is in ieder geval redelijk bruut, on_off-karakter dus, maar ik vind dat wel eens leuk), maar dat rood interieur is idd knap. Qua rijgedrag valt toch nog steeds te veel op dat het een monovolume is. Nog een minpuntje: quasi geen bergvakken.
                                  Toevallig niet gekocht in Lierde?
                                  Koop jij een auto toevallig?
                                  Neenee gekocht in Erpe-Mere. En bruut zou ik toch niet echt zeggen, maar ik heb dan weer geen ervaring met die diesel.

Een Colt een monovolume? Heb je dat bakske al eens goed bekeken? En opbergruimte genoeg aanwezig, zeker met de verschuifbare achterbank!

Comment

Koop jij een auto toevallig?
                                    Neenee gekocht in Erpe-Mere. En bruut zou ik toch niet echt zeggen, maar ik heb dan weer geen ervaring met die diesel.

Een Colt een monovolume? Heb je dat bakske al eens goed bekeken? En opbergruimte genoeg aanwezig, zeker met de verschuifbare achterbank!

Toevallig gekocht in Lierde, vroeg ik.
                                    Wat die opbergruimte betreft: neem eens een tiental CD's mee in de wagen. Benieuwd waar je die (incl. doosje uiteraard) gaat leggen. In de vakken in de deuren krijg je er een paar. Handschoenkastje? Nope, het enige wat je daar (naast de boorddocumenten) nog in krijgt, is een flesje water. Opbergvak tss de voorstoelen, opbergvak in de vloer? Nergens te bespeuren. Dat kleine vakje tss de voorstoelen is goed voor een kleinigheid en kan niet afgesloten worden.
                                    De koffer ... Die valt mee, hoewel je al redelijk moet beginnen manoevreren om een fiets met de wielen eruit erin te krijgen. Met de achterbank plat uiteraard, anders mag je het zeker vergeten.
                                    Wat "kleine" opbergvakken betreft, is er in mijn wagen geen gebrek. Als je wil kan je er vele tientallen CD's (in doosje) in opbergen. Vijftig CD's lijkt me hoegenaamd geen probleem te mogen vormen, en mogelijks kunnen er zelfs dan nog een aantal bij.
                                    Voor mij is een Colt een compacte monovolume. De hoge zitpositie zegt genoeg. En je merkt tijdens het aansnijden van bochten maar al te goed dat het zwaartepunt relatief hoog ligt. Mijn Mégane voelt helemaal anders aan, en die is nochthans allesbehalve laag. Zelfs de ophanging van het beestje werd niet aangepast.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

2007 Mitsubishi Lancer Evolution IX MR FQ-360

Mitsubishi Motors UK has unveiled the final edition of the current generation Lancer Evolution supercar. Just one version of the new Evolution IX MR (‘Mitsubishi Racing') will be available, powered by a 366bhp version of Mitsubishi's 2.0-litre turbo engine.

The Lancer Evolution FQ-360's performance underlines its reputation as the most affordable supercar on the road. This is a practical, five-seater saloon car that can sprint from 0-60mph in just 3.9 seconds and on to an electronically limited top speed of 157mph. By comparison, the Porsche 911 Carrera 4S, which costs almost twice as much, takes 0.9 seconds longer to reach 60mph from rest!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Toevallig gekocht in Lierde, vroeg ik.
                                        Wat die opbergruimte betreft: neem eens een tiental CD's mee in de wagen. Benieuwd waar je die (incl. doosje uiteraard) gaat leggen. In de vakken in de deuren krijg je er een paar. Handschoenkastje? Nope, het enige wat je daar (naast de boorddocumenten) nog in krijgt, is een flesje water. Opbergvak tss de voorstoelen, opbergvak in de vloer? Nergens te bespeuren. Dat kleine vakje tss de voorstoelen is goed voor een kleinigheid en kan niet afgesloten worden.
                                        De koffer ... Die valt mee, hoewel je al redelijk moet beginnen manoevreren om een fiets met de wielen eruit erin te krijgen. Met de achterbank plat uiteraard, anders mag je het zeker vergeten.
                                        Wat "kleine" opbergvakken betreft, is er in mijn wagen geen gebrek. Als je wil kan je er vele tientallen CD's (in doosje) in opbergen. Vijftig CD's lijkt me hoegenaamd geen probleem te mogen vormen, en mogelijks kunnen er zelfs dan nog een aantal bij.
                                        Voor mij is een Colt een compacte monovolume. De hoge zitpositie zegt genoeg. En je merkt tijdens het aansnijden van bochten maar al te goed dat het zwaartepunt relatief hoog ligt. Mijn Mégane voelt helemaal anders aan, en die is nochthans allesbehalve laag. Zelfs de ophanging van het beestje werd niet aangepast.
                                        De wagen is de tweede wagen bij mijn zus thuis en er zal buiten twee (binnenkort drie) kleine kids nooit een fiets moeten in opgeborgen worden. Als je dergelijk wagentje koopt, dan koop je die ook niet met de achterliggende gedachte dat ge 500l opbergruimte hebt. Het is klein stadswagentje waarbij ze voor haar werk, winkelen, kids enz... meer dan voldoende ruimte heeft.

Compacte monovolume? Euhm, das uw faire mening maar vind ik niet. Ik heb het wagentje ook uitgebreid getest (de 1.3 en de turbo) en had relatief weinig last van rolbewegingen.

Comment

Mijn ma heeft er ook ene gekocht. Ook een 1.1i in de invite versie meen ik en in het donkergrijs. Heb in de week es effe met zo'n vervangwagen gereden en die 3-cyinder maakt wel een 'speciaal' geluid. Zou eigen zijn aan een 3-cylinder.

12 maart zou'em normaalgezien geleverd worden en dan kan eindelijk die probleembak van een Fiat Punto buiten
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Working...
                                          X