Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MITSUBISHI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Idd! Verkocht die geen Saab vroeger?
    Ja.

Na Saab begonnen met Hyundai en Nissan, dan Mitsubishi d'r bij genomen en Nissan terug buiten gesmeten.
    Dus ze hebben wel nog altijd Hyundai.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Ja.

Na Saab begonnen met Hyundai en Nissan, dan Mitsubishi d'r bij genomen en Nissan terug buiten gesmeten.
      Dus ze hebben wel nog altijd Hyundai.
      Nuja, een Hyundai verdeling is tegenwoordig zeker niet slecht. En hij kan nog altijd zijn verdriet gaan verdrinken wat verderop de Chaussée d'Amour daar
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Nuja, een Hyundai verdeling is tegenwoordig zeker niet slecht. En hij kan nog altijd zijn verdriet gaan verdrinken wat verderop de Chaussée d'Amour daar
        Hopelijk pakt hem Nissan terug d'r bij, kan ik nog eens een testrit gaan doen met een GTR.
        Niet dat hem het nu zo slecht doet, had onlangs een Porsche 997 tussen de tweedehands staan, ik weet niet of die ondertussen al verkocht is.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gekocht voor mijn petekind en zijn zus

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Nice! Zeldzame verschijning. Geef eens wat meer uitleg?
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ja stond te koop en er zitten nog een beetje Mercedes genen in

Comment

• die hebben wel niet zo'n stijve kooi... zit heel veel flex op
                www.peugeotforum.be

Comment

• Bij elke cabrio
                  Wis je nooit uit

Comment

• ja maar deze hadden er echt last van. Weet nog dat dit extra werd aangehaald indertijd in de autogids. Die schrokken er zelfs van.

Blijft ondanks dat een mooie verschijning.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Dat zeggen ze

Comment

• Comment

• Vond dat destijds maar een onnozel autootje net zoals zijn concurrenten van toen maar zie er hier elke dag 3 rijden en deze zomer was ik ook al naar de prijzen beginnen kijken op AutoScout24.

Er rijdt hier een grijze, zwarte en roodachtige.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            Vond dat destijds maar een onnozel autootje net zoals zijn concurrenten van toen maar zie er hier elke dag 3 rijden en deze zomer was ik ook al naar de prijzen beginnen kijken op AutoScout24.

Er rijdt hier een grijze, zwarte en roodachtige.
                            Idem, maar de streetka staat ook op die lijst

Comment

• ik geef u geen ongelijk van dat onozel

maar tegelijk nog tof, 150pk, vrij zuinig volgens sprit, lekkere verwarmde zetels erin, airco...nog geen einddatum op lez

en ik dacht dat je ze ni zag in be, en jij kent er zomaar 3

Comment

• De eerste staat hier op 125 meter.

Zal van allemaal eens een foto nemen.
                                De rode komt in de winter niet buiten dus dat wordt even wachten.
                                den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Idem, maar de streetka staat ook op die lijst
                                  Een vriendin reed daar toen mee.
                                  Durfde met moeite instappen maar dat reed gewoon heel leuk.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• streetka was ook echt wel knap tov de rest

hier wat verder hadden ze er ook 1, mooi donkergroen, maar nu recent vervangen door een mustang cabrio

Comment

• weet er iemand waarom in europa een pajero lelijke bumperlichten kreeg

en andere markten gewoon de lichtblokken benutten

bij toyota lc was het hetzelfde, wetgeving kan het niet zijn geweest want een even oude disco had gewone achterlichten

Comment

• den borre

Int3x0r

Comment

• ivm de lichten...ik meende dat die altijd zichtbaar moeten blijven. Doet ge de zijdeur open dan is er een deel van de lichten niet meer zichtbaar. Ook belemmerd het reservewiel onder bepaalde hoeken ook de zichtbaarheid naar de lichten. Enfin, in Europa speelt dat mee. De hoogte heeft er weinig mee te maken, vermits een focus van de eerste generatie zijn lichten bijna op het dak had.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X