Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoe meer ik over de outlander lees en zie, hoe mooier die auto wordt en hoe meer hij me opvalt in het straatbeeld, zo'n eigenzinnige en interessante aanpak
hoe meer ik over de outlander lees en zie, hoe mooier die auto wordt en hoe meer hij me opvalt in het straatbeeld, zo'n eigenzinnige en interessante aanpak
Heb er ook nooit naar omgekeken totdat ik de tip kreeg van de Autowereld redactie om er eens mee te rijden op de SUV Days.
Had toen al met een DS, RR, Kadjar, Peugeot, Grandland, XC40 en nog een paar concurrenten gereden en ook (nog eens )met de XC60 die we normaal gingen aanschaffen. (21% extra korting op de dealerprijs via mijn vrouw haar werk is niet niets)
Maar deze stak er boven uit.
Niet als het om de looks gaat maar wel het rijden en kraakvrije interieur.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment