Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MITSUBISHI Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs er geen Outlander te vinden die alles van chrome in het zwart heeft laten zetten? Zou nog mooi zijn.
In het donker grijs, rood en wit wordt het sportief maar bij een zilveren of zwarte is het niet meteen mijn ding.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
@bobo
In de Jeep en Nissan wil ik niet meteen zitten als ik dit zie.
Conclusie
De meeste merken hebben nog veel werk om in deze klasse Subaru en Mitsubishi te evenaren.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Kom er regelmatig tegen.
In het donker grijs, rood en wit wordt het sportief maar bij een zilveren of zwarte is het niet meteen mijn ding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOndertussen zelf wat gevonden, op een rode geeft mij dat wat ralliart vibes. I like
Dat is een 2020/2021 speciale editie.
Die is dus zo fabriek af.
Bij een zwarte doet het mij teveel denken aan de oudere modellen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Dat is een 2020/2021 speciale editie.
Die is dus zo fabriek af.
Bij een zwarte doet het mij teveel denken aan de oudere modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZeker? Kwam hem tegen op facebook bij een Noors bedrijf dat niet anders doet dan wrappen
Heb wel ergens een foto van bij de dealer.den borre
Int3x0r
Comment
-
Zie enkel de tekst.den borre
Int3x0r
Comment
-
Neen, nu zie ik niks meer.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
Wat een pracht uniek exemplaar zeg, die kleur! en die prijs!!!
Had mijne moeten bijhouden in 1979! Was wel een blauwe.
Doet toch altijd wel iets om je eerste wagen terug te zien.
Toch nog steeds een zwak voor Mitsubishi als je er drie van gehad hebt en die je perfect van A naar B hebben weten te brengen zonder veel problemen in die tijd.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wat een soap is mij dat zeg, ze zijn weer van gedacht veranderd Benieuwd of deze ook naar België komen.
OP RENAULT-BASIS
MITSUBISHI KOMT MET TWEE NIEUWE EUROPESE MODELLEN
Mitsubishi is in Europa inmiddels behoorlijk uitgekleed, maar daar komt verandering in. Het merk komt met twee nieuwe modellen specifiek voor de Europese markt, op basis van Renaults.
Mitsubishi leek hard op weg naar een bijna compleet vertrek uit Europa. Momenteel staat alleen de onlangs gefacelifte Eclipse Cross nog op de Europese planning, de andere modellen worden of zijn naar de uitgang gedirigeerd. Nu is er echter een grote omslag in het hele verhaal. De alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi maakt bekend dat er twee nieuwe modellen van Mitsubishi aan zitten te komen, speciaal voor de Europese markt.
In 2023 komen de twee op de markt in 'geselecteerde grote Europese markten'. Of Nederland daar ook bij hoort, is nog even afwachten, maar die kans lijkt groot. Het worden alleen geen puur door Mitsubishi ontwikkelde auto's, maar modellen op basis van Renaults. Mitsubishi spreekt zelf over 'zustermodellen', die in de basis Renaults zijn en ook door Renault gebouwd worden. Uiteraard wel met het nodige uiterlijke onderscheid, dus we hoeven waarschijnlijk geen duidelijk als Renault herkenbare auto's met Mitsubishi-logo's te verwachten.
Wat het concreet voor auto's worden, houdt men nog onder de pet. Wij zetten ons geld allereerst in op een Mitsubishi-versie van de volledig elektrische Renault Mégane eVision. Mogelijk trekt Mitsubishi daarvoor een oude bekende naam van stal, kijk er niet gek van op als die auto als ASX verkocht gaat worden. Ook is het mogelijk dat Mitsubishi tóch de reeds in de Verenigde Staten onthulde nieuwe Outlander naar Europa haalt. Die auto deelt zijn platform immers met de nieuwe Qashqai en de Nissan Rogue, de auto die op termijn als de nieuwe X-Trail naar ons land komt. Het is goed mogelijk dat Renault die auto voor Mitsubishi gaat bouwen naast de volgende generatie Kadjar, een auto die net als de Qashqai, Rogue/X-Trail op het nieuwe CMF-C/D-platform komt te staan. Of zit er misschien wel een retro Colt (A150) in het vat als zustermodel van de nieuwe Renault 5? Nog een mogelijkheid: Mitsubishi krijgt een compacte cross-over die gelieerd is aan de Renault Captur. Het blijft dus vooralsnog koffiedikkijken, maar in ieder geval is het mooi nieuws voor het merk.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
@Jocar
De zaken die ze hier melden zijn al grotendeels bekend gemaakt toen ze het afscheid aankondigden.
De Belgische invoerder heeft toen gezegd deze niet te zullen invoeren en heeft dit gisteren nogmaals bevestigd.
Nederland (eergisteren) en een paar Scandinavische (vorige week) hebben dan bevestigd het wel te zullen doen.
Ze lopen daar wat achter bij Autoweek.den borre
Int3x0r
Comment
Comment