Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waren optioneel op C's denk ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
      zo weinig geld voor zoveel pk
      ja he

en het strafste van al: nog van een kwaliteit waar een E30 langs verbleekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Waren optioneel op C's denk ik?
        Komen van de 190 denk ik, mijn moeder had die op haar Sportline.

Btw wat waren die uitvoeringen nu weer? Esprit (?), Sportline, Avantgarde,... Mis ik er nog? En wat waren de verschillen precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Allé, wie gaat er kijken? Sebiet moet ik hem nog zelf kopen

Comment

Fak zeg!

Hou me tegen of ik koop 'm,

alhoewel m'n ouders me wel zullen tegenhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
              trouwens...wat met je eignelijk doen om een gewone 190D er zo goed te doen uitzien als robin zijn kar?
              jonnie

die van matteus is zeker zo knap, op de spoiler na is de lichste in z'n soort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                Fak zeg!

Hou me tegen of ik koop 'm,

alhoewel m'n ouders me wel zullen tegenhouden.
                Een betere wagen kan je niet kopen.

(mits deze in de staat is zoals beschreven)

Je vader zal zoiets stiekem ook wel willen...

Comment

• Echt niet!

Dat is het probleem: ik zoek een leuke, betaalbare wagen en liefst met een beetje uitstraling zoals een W201 16v, BMW E30, alfa 155,...
                  Maar mijn ouders verstaan niet dat ik m'n geld wil steken in zo'n oude wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                    Echt niet!

Dat is het probleem: ik zoek een leuke, betaalbare wagen en liefst met een beetje uitstraling zoals een W201 16v, BMW E30, alfa 155,...
                    Maar mijn ouders verstaan niet dat ik m'n geld wil steken in zo'n oude wagen.
                    Dan moet je hen voorstellen of ze niet willen bijleggen voor een nieuwe Suzuki swift

Voor dat geld vind je geen veiligere wagen hoor.
                    Is voorzien van alle gemakken van een nieuwe wagen, betrouwbaar, ruim,...

Comment

• Ohja, en deze wagens gaan zéker niet meer zakken in waarde als je ze in goede staat houdt.

Als hij lederen zetels had had ik zeker eens gaan kijken.
                      Das écht geen geld.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Dan moet je hen voorstellen of ze niet willen bijleggen voor een nieuwe Suzuki swift

Voor dat geld vind je geen veiligere wagen hoor.
                          Is voorzien van alle gemakken van een nieuwe wagen, betrouwbaar, ruim,...
                          Erger, een VW Fox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            jonnie

die van matteus is zeker zo knap, op de spoiler na is de lichste in z'n soort
                            wie is er hier dan de jonnie?

die van mij is OEM, die van matteus is getjoened... spoiler, lager gelegd, andere janten etc.

Comment

Allé, wie gaat er kijken? Sebiet moet ik hem nog zelf kopen
                              doe maar, en kom me dan eens uithalen svp!

Comment

• 2.5-16 > 2.3-16

Edit: maar dat is ook het enige nadeel van die op ebay...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                  Komen van de 190 denk ik, mijn moeder had die op haar Sportline.

Btw wat waren die uitvoeringen nu weer? Esprit (?), Sportline, Avantgarde,... Mis ik er nog? En wat waren de verschillen precies?
                                  esprit op een 190?

Ik denk niet dat die velgen ooit op een 190 hebben gestaan... Dit zijn velgen van de 202 C-klasse. Je had daar Esprit, Sport, Elegance en Classic, ik geloof dat deze standaard op de Esprit zaten.

Om zeker te zijn zou ik boven eens in m'n foldertje moeten kijken, maar dat ga ik nu niet doen.

Comment

Ohja, en deze wagens gaan zéker niet meer zakken in waarde als je ze in goede staat houdt.

Als hij lederen zetels had had ik zeker eens gaan kijken.
                                    Das écht geen geld.
                                    Idd, ik krijg bijna spijt dat ik zoiets niet heb gekocht ipv de Golf

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                    2012-...
                                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      wie is er hier dan de jonnie?

die van mij is OEM, die van matteus is getjoened... spoiler, lager gelegd, andere janten etc.

ik wil maar zeggen : neem een knappe 190 op sjieke velgen in een recente kleur en die kan dan toch ni saai zijn

ik vind een 16-klepper knap, daar niet van
                                      maar die kit op een 190d smijten zou'k nooit doen, de 190 zijn lijn is zuiver zonder kit

Comment

2.5-16 > 2.3-16

Edit: maar dat is ook het enige nadeel van die op ebay...
                                        voor de rest is die tof

ohja...rookzilver vind ik een tikkeltje minder dan astraalzilver/blauschwartz/amaldine. 't is iets minder sportief.Maar ik zou me er hier ook weer niet aan storen.

Comment

Working...
                                        X