Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNEE
enkel met OEM spec werken, anders moeten ze maar gaan shoppen bij de lokale euroshop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat met dien donkere showroom naast den A12?
beemer heeft er al eens pics van op het forum gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenJa
Ik zoek u een knappe 90 sedan 20V quattro uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNog groter probleem, zoiets doe je met 3 man, niet meer.
1 merk, 1 man
tenzij porsche erbij komt.
Eentje in de thuisbasis voor de klanten en het internet af te schuimen, andere die on-the-road zijn
Met die kennis van mij naar beurzen gaan is tof!
Direct naar de onderdelenhal, de moment dat die kramen opengaan, bekijkt de tafel, als ie iets ziet wat ori benz is en voor minder dan de helft van de catalogusprijs aangeboden wordt heeft ie het mee.
Vorig jaar Techno Classica Essen had ie op de eerste dag al heel de remork, koffer en achterbank van zijn W116 volzitten met stuff
Dan komt ie thuis, inventariseren, labelen en wegbergen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOk dus het merk Benz is geregeld.
En alles van Alpina.
Plus: ik laat op elke Individuoudal een witte plek na. Sorry.
Wax-it? W'emme een jobke voor u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten2 man per merk
Eentje in de thuisbasis voor de klanten en het internet af te schuimen, andere die on-the-road zijn
Met die kennis van mij naar beurzen gaan is tof!
Direct naar de onderdelenhal, de moment dat die kramen opengaan, bekijkt de tafel, als ie iets ziet wat ori benz is en voor minder dan de helft van de catalogusprijs aangeboden wordt heeft ie het mee.
Vorig jaar Techno Classica Essen had ie op de eerste dag al heel de remork, koffer en achterbank van zijn W116 volzitten met stuff
Dan komt ie thuis, inventariseren, labelen en wegbergen.
Ik zeg het, regel de afdeling Benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPlus: ik laat op elke Individuoudal een witte plek na. Sorry.
Wax-it? W'emme een jobke voor u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk kom bij jullie shoppen.
Ik ken jullie niet maar vertrouw jullie toch meer dan de gemiddelde tweedehands handelaar.
...
Dat gaat nooit lang duren.
*klant komt binnen*
*drie verkopers snellen naar 'm toe*
"Kom maar bij mij, meneer, BMW is voor sjonnies!"
"NEEEET! Benz is voor ouwe peekes en taxis!!"
"Gastjes, Audi heeft quattro."
"AUDI WAS TOEN BROL !!!"
...
Elke dag afsluiten met 0 EUR ontvangsten en 1.000 EUR medische onkosten voor 't personeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk zeg het, regel de afdeling Benz
Maar dan heb ik wel 1 eis.
Ik wil dit als bedrijfskar:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvergeet niet dat de algemene vergadering bestuursleden kan ontslaan. U bent gewaarschuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNog groter probleem, zoiets doe je met 3 man, niet meer.
1 merk, 1 man
tenzij porsche erbij komt.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenCarlito doet de EVOII's.
Ik doe "Vintage AMG Departement".
jullie willen mij er liever niet bij he?
*gaat bij Jarno zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten1'e klant?
Ik zoek u een knappe 90 sedan 20V quattro uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMet plezier!
Maar dan heb ik wel 1 eis.
Ik wil dit als bedrijfskar:
Ik dacht eerder een ne VETTE Actros autotransporter, met een grote cabine voor 3 man, internetaansluiting, Pleesteesjun, en shit. Hele dagen roadtrippen op zoek naar oud degelijk materiaal.
En geregeld stoppen om een sortieke te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenpfff, ik zie het al...
jullie willen mij er liever niet bij he?
*gaat bij Jarno zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNe Vario dan nog.
Ik dacht eerder een ne VETTE Actros autotransporter, met een grote cabine voor 3 man, internetaansluiting, Pleesteesjun, en shit. Hele dagen roadtrippen op zoek naar oud degelijk materiaal.
En geregeld stoppen om een sortieke te doen.
Comment
Comment