Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Euhm... sorry?

ik vind dit knap. Ik ben altijd al fan geweest van zowel de W202 als van die velgen.

nou en?
    Dat had ik niet van jou verwacht, en dat verbaast me. Jij als OEM en ori-freak qua tijdsgeest.

Ik ben wat teleurgesteld nu

Deze velgen gaan totaal niet onder een W202, niet qua styling, als qua tijdsgeest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Ik zal het proberen te verduidelijken.

De W202 vind ik wel leuk als er een AMG setje op zit.
      das geen amg-set
      das gewoon een sport-facelift

Comment

• Tijdsgeest vind ik altijd zo'n zever .

Er zijn heel knappe jongere velgen die magnifiek onder een W124 staan.

Styling is redelijk algemeen van die EVO-velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          das geen amg-set
          das gewoon een sport-facelift
          Dat weet ik wel.
          Het ging ook niet over de auto in kwestie.

RN viel de 202 aan... daarop mijn antwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Deze velgen gaan totaal niet onder een W202, niet qua styling, als qua tijdsgeest.
            wat denk jij van de velgen op de 202 van de kollega
            zouen die standaard kunnen zijn ?

Comment

• De W202 is eigenlijk een baby W140... en een W140 is *spritz*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Ik zal het proberen te verduidelijken.

De W202 vind ik wel leuk als er een AMG setje op zit.
                Aha, ik dacht dat je het volgende bedoelde: "als het een AMG is"

Ik ben totaal geen fan van de W202, maar kan de AMG varianten eigenlijk wel smaken. Ik heb verschillende weken met een W202 gereden, en ben totaal teleurgesteld in - de kwaliteit, het comfort, en het rijgevoel.

Comment

Dat had ik niet van jou verwacht, en dat verbaast me. Jij als OEM en ori-freak qua tijdsgeest.

Ik ben wat teleurgesteld nu

haha.

Tja, dan zal je nog wat vaker teleurgesteld zijn zeker...

Ik vind het best passen. En... dit zijn de 'nieuwe' Evolution velgen hé, niét die van op de E500 limited. Deze hebben een ander centerkapje. Weet niet of de styling voor de rest compleet hetzelfde is.

Iig, ieder z'n smaak hé dennis.

Comment

• het komfort vind ik dan weer super van een 202

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      wat denk jij van de velgen op de 202 van de kollega
                      zouen die standaard kunnen zijn ?
                      Neen, ik vind die velgen sowieso al niet mooi

Comment

• Vandaag op het autosalon geweest tesamen met mijn schoonvader. Hij heeft een testrit gereserveerd met een CL 63 AMG... Ik ben echt benieuwd hoe zo'n wagen rijdt...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Neen, ik vind die velgen sowieso al niet mooi
                          ik vind het geheel zow knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            haha.

Tja, dan zal je nog wat vaker teleurgesteld zijn zeker...

Ik vind het best passen. En... dit zijn de 'nieuwe' Evolution velgen hé, niét die van op de E500 limited. Deze hebben een ander centerkapje. Weet niet of de styling voor de rest compleet hetzelfde is.

Iig, ieder z'n smaak hé dennis.
                            Ieder zijn smaak, dat ontken ik niet. Echter ben ik van mening dat zo'n centerkapje niets tot quasi niets uitmaakt. Deze velg is verder identiek aan de velg van de E500 Limited of de 190 Evo II, op de afwerking en de breedte na.

Deze velg is veel te recht voor het afgeronde koetswerk van de W202, ik vind 'm dus totaal niet staan op een W202.

Comment

Deze velg is veel te recht voor het afgeronde koetswerk van de W202, ik vind 'm dus totaal niet staan op een W202.
                              nou vind ik de koets van een 202 niet bepaald rond
                              op de achterhand van de break na

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                Deze foto is genomen met dezelfde camera als ik (of nls, ik weet het niet ) vast heb op de foto!
                                Meen je dat, dat je niet kan zien wie dat is, jij of jouw broer? Zo zalig.

Superknappe bak trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Meen je dat, dat je niet kan zien wie dat is, jij of jouw broer? Zo zalig.

Superknappe bak trouwens.
                                  Thanks!

En idd het is puur niet te zien... Maar ik denk dat ik de groene jas had en hij de blauwe

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Vet kot die 300TDT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Ff vraagje over iets dat me al jaren opvalt. Het zal bij andere merken misschien ook zijn maar het valt me altijd enorm hard op bij MB. Als de voorwielen gedraaid zijn en je kijkt op het wiel dat zijn band naar je richt lijkt het precies of dat wiel hangt niet goed vast, doordat het sterk gekanteld staat, hoe komt dit? Is dit gewoon camber ofzo?Ff pic van Nls gebruikt ter illustratie
                                      Zalige foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Vet kot die 300TDT.
                                        It was

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                        Zalige foto!
                                        'k vind'm ook wel iets hebben

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• ik vind jullie vaders auto-geschiedenis zo fameus-dieselig zalig

Comment

Working...
                                          X