Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Ik neig ook naar die gedachte...

Alhoewel RN mij altijd een rustige chauffeur geleken heeft. toch?
    Tuurlijk, ben ook altijd een rustig chauffeur. De koper had dat ook opgevallen toen ie het topic over de 500 had gelezen (nvdr een post van Reynaerde, dus thanks daarvoor ).

Ik rij zeer rustig met de 250. Ben 'm zowat beu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Zoiets zou ik zelfs niet in overweging nemen als opvolger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Zoiets zou ik zelfs niet in overweging nemen als opvolger...
        Wat zou jij kiezen?

Comment

Vermoedelijk turbo naar de filistijnen denk ik...
          Dan zou die blauw moeten roken.

Dacht dat 'ie gewoon overdadig zwart roette?

Ik denk aan EGR werking, of variabele turbo die niet goed meewerkt...

Comment

Wat zou jij kiezen?
            ik zal het wel even in zijn plaats zeggen, een mint S124 300TD Turbodiesel met intercooler

Comment

Wat zou jij kiezen?

W220

Liefst facelift ook.

Of, als het écht een W210 moet zijn, een van de laatste series 220 of 320CDI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                ik zal het wel even in zijn plaats zeggen, een mint S124 300TD Turbodiesel met intercooler

Ja, maar gesteld dus dat het geen 124 meer mag zijn...

Comment

• ik hou wel van de 270 anders

Comment

• zou je, met de honden naar een sedan gaan...of gaan die niet gek vaak mee

Comment

Tuurlijk, ben ook altijd een rustig chauffeur. De koper had dat ook opgevallen toen ie het topic over de 500 had gelezen (nvdr een post van Reynaerde, dus thanks daarvoor ).

Ik rij zeer rustig met de 250. Ben 'm zowat beu.
                      I do what now?

Een 210 zou wel iets voor jou kunnen zijn
                      Vraag eens of je met die van Manfred mag rijden? Is wel een 220CDI...

Maar het verschil in automaat (of algemene afstelling van auto/motor) tussen een 210 en 211 is wel enorm.
                      Zelfs een standaard 200CDI voelt pakken vinniger aan dan een 220CDI in een 210. De automaat is echt veel lomer, maar leent zich wel uitstekend tot cruisen (wat in de 211 ook wel is, maar in S stand is die duidelijk alerter). Schakelen verloopt heel zacht, tot je op zijn staart trapt, dan zorgen de trage reacties wel voor wat onaangename schokken.

Voor de rest is het stuur een stukje lichter en vager dan in de 211, en voelt 'ie ook lomer aan om mee te rijden.
                      Maar het is en blijft een Benz, je voelt je er direct in thuis...
                      Motorgeluid leek me trouwens meer gedempt te zijn in de 210!

Comment

• (motor)geluid hangt fel af van de leeftijd van een wagen ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          (motor)geluid hangt fel af van de leeftijd van een wagen ook
                          'ie was ouder en had meer km, waarom zou 'ie dan stiller kunnen zijn?

Comment

• Wtf? Tjoening?
                            Wat is dat lezen zonder interpuncties toch vermoeiend.

Comment

• holy fuck, die link had je beter achterwege gelaten....

If you'll excuse me now, ik ga even wegkwijnen in de douche...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                nog harder, waardoor ik een beetje bang begin te worden voor de oorzaak
                                LMM eventueel kapot. Heb dat bij de mijne ook gehad, rookte enorm zonder dat er een merkbaar vermogensverlies of toerentalbegrenzer optrad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                  LMM eventueel kapot. Heb dat bij de mijne ook gehad, rookte enorm zonder dat er een merkbaar vermogensverlies of toerentalbegrenzer optrad.

Een kapotte LMM zorgt vaak voor uiteenlopende symptomen. M.a.w. als een motor een kapotte/versleten lmm heeft, hoeft dat niet persé dit (as in: DIT) gedrag als gevolg te hebben.

En ook omgekeerd: dit gedrag kan meerdere oorzaken hebben.

Maar desalniettemin is het inderdaad raadzaam om de lmm te laten checken, of eens te proberen met een ruil-lmm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...postcount=2343

Wtf? Tjoening?
                                    Wat is dat lezen zonder interpuncties toch vermoeiend.

Stomme Brusseleir

Comment

• Waar heeft 'ie het in het begin over?

Comment

• schitterend dat hij in handen van een liefhebber is....

maar blijf godverdomme van die pinkers en die achterlichten af, nu was hij eindelijk 'af' en hij stond werkelijk perfect

nuja, ieder zijn ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Waar heeft 'ie het in het begin over?
                                          over die reply van 'carlovah', die het topic op het einde een beetje heeft verzuurd.

Comment

Working...
                                          X