Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    In de stijl van...

Ik vind het iig lekker
    Yes it is!!!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Toch iemand die me bijstaat

Comment

• Tjoeners ja.

Waar is de expert ter zake?

aan het zweten van sterkteleer of aan het zweten in Gent?

Comment

• Since when did he become the expert?

Comment

• Tis ommes ook een tjoener

Comment

• Oke, laten we dan bobo als expert nemen.

bobo, wieldeksels of BBS?

Comment

• Hallo ik ben bobo,

BBS ja.

dag, bobo.

Comment

• Ff 2 vraagjes ivm de MB-invoerder:
                  1. Is MB een mark dat typisch de saloncondities ook na het salon nog even laat doorlopen. Of is het vanaf 1 februari gedaan met de condities?
                  2. Ik heb via het salon vernomen dat de C berline vanaf februari 2000 euro zal opslaan. De prijs van de Berline is dan bijna gelijk als die van de break. Iemand die dit kan bevestigen of tegenspreken?
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Dat laatste -lijkt me- grote onzin. Verkoperspraat .

Een break is nog nooit even duur geweest als een sedan, dus waarom nu wel?

Comment

• Tenzij de break ook gaat opslaan natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk Berichten
                        Ff 2 vraagjes ivm de MB-invoerder:
                        1. Is MB een mark dat typisch de saloncondities ook na het salon nog even laat doorlopen. Of is het vanaf 1 februari gedaan met de condities?
                        2. Ik heb via het salon vernomen dat de C berline vanaf februari 2000 euro zal opslaan. De prijs van de Berline is dan bijna gelijk als die van de break. Iemand die dit kan bevestigen of tegenspreken?
                        1) indien je klant bent wel ja. M'n tante heeft in november een C220 besteld - met saloncondities - en aan mij hebben ze ook al laten vallen dat voor m'n pa gedurende het hele eerste semester wel extra kortingen gegeven worden
                        2) dat kan, indien de prijs van de Break uiteraard evenredig meestijgt. Mercedes is niet vies van elk jaar een kleine prijsverhoging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Oke, laten we dan bobo als expert nemen.

bobo, wieldeksels of BBS?

bbs onder een lange verlaagde mint 123 in het zwart met verduisterde ramen voor een gstaadse skibar vol graffiti

Comment

• Vorige week een euvel aan de hand gehad met de wagen van mijn schoonvader.

Het is de wagen waarmee ik op de Mercedes-meeting ben geweest, nl. Een E300 turbodiesel Avantgarde van 1998. De wagen heeft ondertussen 230.000km op de teller.

Mijn schoonvader bracht vorige week zijn wagen binnen bij de verdeler. Er moest een gloeibougie vervangen worden.
                            Men belde ons diezelfde dag nog om te vragen of ze alle 6 bougies mochten vervangen omdat hiervoor de motor toch open moest gedaan worden.
                            De wagen was die dag nog niet klaar, maar zou de dag nadien kunnen afgehaald worden.

De dag nadien krijgen wij terug telefoon van de verdeler met het nieuws dat ze één gloeibougie niet goed hadden losgekregen. Ze hadden dan maar geprobeerd om deze uit te boren. Hierdoor hebben ze de cilinderkop geraakt en beschadigd. Er moest dus een nieuwe cilinderkop geplaatst worden.
                            In eerst fase zag ik niet zo'n probleem tot ze mij vertelden dat die kosten voor ons gingen zijn. Enkele minuten later kwam de offerte door de fax. prijs voor deze herstelling: €4200... Hiervan was meer dan €2800 enkel voor de cilinderkop...

We hebben natuurlijk geprotesteerd. Is een verdeler niet verzekerd voor zulke fouten van hun personeel. Na lang protesteren van mij en mijn schoonvader werd er de dag nadien een vergadering belegd met de zaakvoerder. De dag nadien kwamen ze met het nieuws dat ze de winstmarge van de cilinderkop (€600) in mindering wilden brengen. De rest was voor onze rekening...

De wagen is ondertussen gemaakt voor €3600...

Is dit een normale situatie?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• neen !
                              das lelijk

vraag op z'n minst achter een beetje een coulanceregeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Vorige week een euvel aan de hand gehad met de wagen van mijn schoonvader.

Het is de wagen waarmee ik op de Mercedes-meeting ben geweest, nl. Een E300 turbodiesel Avantgarde van 1998. De wagen heeft ondertussen 230.000km op de teller.

Mijn schoonvader bracht vorige week zijn wagen binnen bij de verdeler. Er moest een gloeibougie vervangen worden.
                                Men belde ons diezelfde dag nog om te vragen of ze alle 6 bougies mochten vervangen omdat hiervoor de motor toch open moest gedaan worden.
                                De wagen was die dag nog niet klaar, maar zou de dag nadien kunnen afgehaald worden.

De dag nadien krijgen wij terug telefoon van de verdeler met het nieuws dat ze één gloeibougie niet goed hadden losgekregen. Ze hadden dan maar geprobeerd om deze uit te boren. Hierdoor hebben ze de cilinderkop geraakt en beschadigd. Er moest dus een nieuwe cilinderkop geplaatst worden.
                                In eerst fase zag ik niet zo'n probleem tot ze mij vertelden dat die kosten voor ons gingen zijn. Enkele minuten later kwam de offerte door de fax. prijs voor deze herstelling: €4200... Hiervan was meer dan €2800 enkel voor de cilinderkop...

We hebben natuurlijk geprotesteerd. Is een verdeler niet verzekerd voor zulke fouten van hun personeel. Na lang protesteren van mij en mijn schoonvader werd er de dag nadien een vergadering belegd met de zaakvoerder. De dag nadien kwamen ze met het nieuws dat ze de winstmarge van de cilinderkop (€600) in mindering wilden brengen. De rest was voor onze rekening...

De wagen is ondertussen gemaakt voor €3600...

Is dit een normale situatie?
                                wtf

Neen! off course not!

Welke garage is dat?

Omgekeerde situatie: mijn vader rijdt de versnellingsbak kapot van de G, door slijtage dus heeft de garage NIETS mee te maken, wagen is al 2 jaar uit garantie, wagen is zelfs niet eens bij hun gekocht maar als jonge occasie uit Duitsland gehaald.
                                Hele automaatbak moest vervangen worden, en zij hebben 80% van de kosten (geloof ik, of driekwart of whatever, ben een beetje dement, ik heb het een tijdje terug hier al eens gezet) voor hun genomen.

Da's dus de omgekeerde situatie van wat jij hier boven neertypt
                                Last edited by ; 23/01/2008, 02:31.

Comment

• Oh ja, het betreft hier verdeler Hermans uit Hasselt van groep JAM...

Bende afzetters...
                                  OO 00 OO

Comment

• Typisch MB-dealer gek*t.

Eén van de weinige nadelen van dit merk helaas. Ze denken dat ze alles kunnen maken en dat de klant maar op moet draaien.

Ik zou MB België inschakelen, ik weet dat dat wel is helpt.

Comment

• Tja, daar is het ondertussen wel wat te laat voor. Wij hebben die offerte moeten tekenen voor akkoord...
                                      OO 00 OO

Comment

• Dat ga je toch niet betalen? Miljaar, puur banditisme!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Typisch MB-dealer gek*t.

Eén van de weinige nadelen van dit merk helaas. Ze denken dat ze alles kunnen maken en dat de klant maar op moet draaien.
                                          en dat vind ik eigelijk niet, en das uit ervaring

ik vind dat benz altijd moeite doet, voor mij en mijn genegenen

Comment

Working...
                                          X