Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenwespen op de appeltaart!!!
Gaat dat nummer over de C1000???
wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten??
Gaat dat nummer over de C1000???
wtf
spinvis
al 5 optredens van gezien, en die gast blijft meesterlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtennee...maar wel over roze koeken...
spinvis
al 5 optredens van gezien, en die gast blijft meesterlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb de indruk dat er momenteel een schaarste op de markt is van 190E 2.5-16's
Wordt een leuke zoektocht binnenkort (om niet te zeggen onmogelijk)
Vanavond hockey?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDenk je echt dat nog iemand hier gelooft dat jij zo'n bak gaat kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...tml?id=1807394
Deze komt al dichter in de buurt, alleen een beetje te duur en geen airco
Ja... vooral knap dat 'ie de 'Airmatic Luftfederung' heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDenk je echt dat nog iemand hier gelooft dat jij zo'n bak gaat kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenhey!! dromen over autos die je kunt kopen, maar omwillen van praktische problemen dan weer niet is leuk!!!
Maar praktisch gezien staat het geld gewoon nog niet op mijn bank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk kan ook een Veyron kopen hoor!!
Maar praktisch gezien staat het geld gewoon nog niet op mijn bank
in mijn geval over dit
Comment
-
Vanavond hockey?
Ja.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa... vooral knap dat 'ie de 'Airmatic Luftfederung' heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik had het over iets anders...
in mijn geval over dit
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/...s=&pActief=occ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe straat van de verkoper zegt al genoeg over de ophanging van die kar...
Wat voor straat is de tjammelstraat misschien?
En dan nog weet je dat toch niet? Ophanging kan zich evengoed in heel goede staat bevinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAzure en Arnage hadden tot voor kort de 4-bak.
Brooklands heeft 6-bak.
wat arnage gedaan heeft, don't know for sure
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenRocket is geil.
- Geen achterspoiler
- Geen luchtgaten in de motorkap
- V8 compressor
- Geen Brabus remmen denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=23827927
Ziet er wel leuk uit
Mist alleen een paar opties, en heeft veel km's
niet goedkoop, maar ik denk de eerlijke prijs voor een 2.5-16. Ik begin me stilaan in m'n hoofd te steken dat al die 2.5-16's voor minder dan 3000euro je veel duurder gaan uitkomen...
Ik ben net nog een autootje gaan bekijken, en de verkoper wist ergens een 2.3-16 staan die volgens hem in zéér goede staat was, voor niet zot veel geld. Als er iemand interesse heeft dan hoor ik er wel eens verder achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIs geen rocket
- Geen achterspoiler
- Geen luchtgaten in de motorkap
- V8 compressor
- Geen Brabus remmen denk ik
My bad.
hoewel de stelling blijft, uiteraard.
Comment
-
@carlo: restauratieprojectje?
pak dat je die voor 1200 hebt. Verpats die mini en begin daar eens aan kerel
Als je wil kan je er nog een 2.5-16 inleggen.... en aan een knap karo interieur kan ik u ook wel helpen
Indien interesse, laat het dan weten, ik ga vlak na de middag toch nog een auto bekijken in de buurt van Kortrijk, dan ga ik er eens langs.
Comment
Comment