Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hé, die 150 euro is even veel als bij de Citroën een groot onderhoud
Ik meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) bij de E volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
Ik meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
Ja, wij laten die pollenfilterkes en al die onnuttige dingen wel niet vervangen Groot onderhoud bij ons = nieuwe olie, nieuwe mazoutfilter, nieuwe luchtfilter, nazicht remmen, banden. Daar stopt het. Ook wel even vermelden dat het geen Citroën-garage is waar wij gaan. Dat doet ook veel aan de prijs.
Ja, wij laten die pollenfilterkes en al die onnuttige dingen wel niet vervangen Groot onderhoud bij ons = nieuwe olie, nieuwe mazoutfilter, nieuwe luchtfilter, nazicht remmen, banden. Daar stopt het. Ook wel even vermelden dat het geen Citroën-garage is waar wij gaan. Dat doet ook veel aan de prijs.
Nu jij het zei dat jullie Citroen 50k km heeft, weet ik het niet meer. Zal het straks eens aan papa vragen als hij thuiskomt. Ik kan mis zijn, en heel waarschijnlijk ben ik dat ook
Zeker? Wat wordt er dan nog meer vervangen bij een groot onderhoud? Ik weet dat er om de 15 000 enkel nieuwe olie op komt. Dat versta ik dus onder een klein onderhoud.
Zeker? Wat wordt er dan nog meer vervangen bij een groot onderhoud? Ik weet dat er om de 15 000 enkel nieuwe olie op komt. Dat versta ik dus onder een klein onderhoud.
Groot onderhoud is distributieriemen en remolie en van die prut denk ik.
Ah, ik dacht dat niet bij elk groot onderhoud de distributieriem vervangen moest worden. In ieder geval, ik zal het straks eens allemaal vragen, want ik denk dat ik vanalles door elkaar aan het gooien ben
Ik meen mij wel te herinneren dat een onderhoud C (= groot onderhoud denk ik) bij de E volgens de garage rond de €400 ging komen. Exclusief kosten voor het SBC
Comment