Lap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtendie van jou is dan ook wel extreeeeem goed onderhouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenJa idd zag er zeer goed uit. Prijs was 30000€ net iets te veel voor mij Vond het alleen verdacht zo weinig km's, mooi vanbuiten maar dan doorgezeten zetel
12500 voor die 190 is er toch wat over hé... ze zullen een échte liefhebber moeten vinden daarvoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenSpijtige zaak
12500 voor die 190 is er toch wat over hé... ze zullen een échte liefhebber moeten vinden daarvoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdd, als ik dat geweten had, had ik er gisteren heengeweest.
Nog foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Wat mij opviel toen ik in die w126 zat was dat de tellers, gordelwaarschuwing, knopjes,... identiek waren aan die van de w201. Die S was natuurlijk ruimer en ietsje edeler, maar voor de rest qua interieur toch niet zo'n groot verschil. Nu zou zoiets totaal 'not done' zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten140 coupé is echt lelijk idd
De sedan daarentegen .
Comment
-
De velgen indiceren wat voor volk er in deze karren rijdt.
Is inderdaad niet moeders mooiste.
Comment
-
De velgen indiceren wat voor volk er in deze karren rijdt.
Zei nog dat je ze niet veel meer ziet, vond die anders nog zo subliem toen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten6 of 7 x 15, naargelang het bouwjaar
Weet dat het 15" is
De verkoper wist niet hoe breed en gaf me die nummer, maar niemand weet het zo te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLap
Er is in die periode blijkbaar niet al te veel verkocht
Comment
Comment