Zien we helaas te weinig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenZien we helaas te weinig
Btw vrijdag één van mijn favoriete AMG's gezien. Een CLK 55 AMG C208, eindelijk zie ik er dus ééntje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenZien we helaas te weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenop de parking heel effe zeer zachte wagen om mee te rijden blijkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Wat 'n prachtauto.
Mag wel in 't zilver voor mij, langs buiten. Of zwart. En 'n facelift.
Won ik deze week de Lotto, 't was 't éérste wat nog snel zou gaan bestellen. Een SL 55 AMG. Met dat interieur daar, maar wel met carbon-inleg.
Dat zou er eentje zijn om m'n leven lang niet meer weg te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten't zijn pertang rikketik-airco-bedieners
Heb al ettelijke kilometers SL 55 AMG achter de kiezen (eentje van de eerste, die inliep binnenin, en z'n vervanger toen de eerste na een klein half jaar door de dealer is teruggenomen), en ze zijn zo goed als perfect, naar mijn smaak.
Enkel de facelift is knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJa heel spijtig, snap niet goed wat velen daar niet geslaagd aan vinden.
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWon ik deze week de Lotto, 't was 't éérste wat nog snel zou gaan bestellen. Een SL 55 AMG.
Comment
-
'k Zie ook niet in waarom ze niet meer bestelbaar zouden zijn. Die motor wordt toch nog geleverd in de G 55 AMG ook? Misschien dat 'ie verdwijnt uit de SL met de tweede facelift?
Ik zou een SL 65 AMG laten staan voor een SL 55 AMG. 'k Vind die extra looks van de 65 (of de 55 PP) niet mooi.
Comment
Comment