Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWas toen we de CLS320 volgden, waar toen bmwmb mee reed. Het ging er totaaaaal niet heftig aan toe, maar op het einde, net voor het terug indraaien in de ingang van het terrein, zei Reynaerde dat 'ie het pedaal bijna tot tegen de vloer kon drukken.
Ofzoiets toch. Verbeter indien fout, vosje.
Als de remmen oververhitten komt er een waarschuwing op de BC, dus fading zal het niet zijn geweest
Remolie had ik ook al aan gedacht. Achter 1000km moet 'ie op onderhoud, even vermelden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
Heb er in Nederland met +- dezelfde km stand al duurdere gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHij heeft blijkbaar nog een andere 190-diesel staan met een gelijkaardige km-stand, waarop dezelfde nummerplaat hangt. 't Zou mij niks verwonderen als die nummerplaat eigenlijk bij geen enkele van die wagens hoort en puur voor de show erop hangt.
BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenIemand die achter zijn uren wat wagens invoert uit Duitsland, veronderstel ik?Hij heeft blijkbaar nog een andere 190-diesel staan met een gelijkaardige km-stand, waarop dezelfde nummerplaat hangt. 't Zou mij niks verwonderen als die nummerplaat eigenlijk bij geen enkele van die wagens hoort en puur voor de show erop hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenHeeft de G ooit een andere front gehad?
Met voorlichten zoals die van de W116 maar dan platgenepen.
nee.
Maar ik weet welk gedrocht je bedoelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenIk kwam net dees tegen:
vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenIk kwam net dees tegen:
vreemd
ahja, die.
Die valt nog mee, vind ik. Hoewel ik het toch wat spijtig vind...
Maar er stond ooit eens een hypergedrocht G-ding te koop, a la VH-tuning...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas AMG op maat
Oorspronkelijk geplaatst door matteusMaar er stond ooit eens een hypergedrocht G-ding te koop, a la VH-tuning...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIs dat niet een legermodel gewoon op basis van de g?
no way
Da's AMG. Met een moddervet interieur. 'k zou die foto's eens moeten zoeken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie witte?
no way
Da's AMG. Met een moddervet interieur. 'k zou die foto's eens moeten zoeken...
Nu ja, je kan niet alles goed doen
Comment
Comment