Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep. Die kar is customised by MB in Bree. Hij heeft alle Brabus addenda, en is zelf nog aangepast door Modern in Bree.
Wie anders als Mannfred. Het B- logo in de neus is ook op maat gemaakt door Modern, en hindert het distronic niet.
Ik ga je het prijskaartje van die CL niet zeggen :-)
Kan je toch op elke Brabus laten zetten.
Net zoals het logo vanachter.
Brabus maakt die omdat ze niet met een ster op een autosalon mogen staan. lijkt me dus een kleine moeite om dat via brabus gewoon te bestellen. ipv een gewone garage die beweerd dat ze dat op maat speciaal laten maken.
Gisteren van mijn vader te horen gekregen dat mijn oom zijn G (swb van begin jaren '83) verkocht heeft voor 2.000 euro (zonder ons iets te laten weten)
Kan je toch op elke Brabus laten zetten.
Net zoals het logo vanachter.
Brabus maakt die omdat ze niet met een ster op een autosalon mogen staan. lijkt me dus een kleine moeite om dat via brabus gewoon te bestellen. ipv een gewone garage die beweerd dat ze dat op maat speciaal laten maken.
Vette CLK, ook al ben ik nog steeds niet tevreden over de algemene lijn van die wagen. Ach, het ziet er toch een stuk beter uit dan de standaard CLK.
Anderzijds: dergelijke aanpassingen op een nieuwe C ...
Gisteren van mijn vader te horen gekregen dat mijn oom zijn G (swb van begin jaren '83) verkocht heeft voor 2.000 euro (zonder ons iets te laten weten)
zo'n dingen zijn balen, een kollega heeft zijn lambretta zo ook net verkocht voor luttele euros
Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.
Ik pas mij niet graag aan.
Een auto moet hard gaan in een rechte lijn, meer niet.
Comment