Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten@steve: Blijkbaar iets meer dan 13 seconden naar 200 die Y.1111
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMa héla wtf ja, golle hebt gelijk, hier is ook alles weg nu...
ik ben voos. want heb de eerste pagina verneukt.
Ik heb hier nog wat mooie foto's van de 500 en de 190 en de G enzo. Maar die staan al in al die andere MB-topics, dus ik ga ze maar laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAls je daar wilt gaan driften lig je in 5 tellen in die ravijn daar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenidd, al dat gezever, elk nieuwer model overtreft de voorganger, nostalgie troef nono
Al is hij op z'n minst gezegd eleganter, de w220. En misschien ook zowiezo knapper dan een niet-600 of een w221 zonder AMG-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMja, met jullie velgen is dat gewoon harde waarheid
Dat chroom gaat kapot, je moet maar traagjes over een putje rijden en die velg heeft al een buil...
Hatelijk. De Löwenharts gaan er waarschijnlijk zo snel mogelijk af en op aanraden van onze goede vriend Simoni komen er wss AMG's onder in Gunmetal.Last edited by Matthi; 19/11/2007, 21:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkm in 22.7 of hoeveel was't
Van waar haal jij al die cijfertjes eigenlijk? Vind het wel boeiend, en ook een beetje on-bobo, zelf het toonbeeld van een rustige chauffeur zijn en dan weten hoe snel al die ketels de kilometer afleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDie velgen zijn niks dan miserie...
Dat chroom gaat kapot, je moet maar traagjes over een putje rijden en die velg heeft al een buil...
Hatelijk. De Löwenharts gaan er waarschijnlijk zo snel mogelijk af en op aanraden van onze goede vriend Simoni komen er wss AMG's onder in Gunmetal.
niet om de miserie, maar om de toekomst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIets zegt mij dat carlito een acceleratiefilmpje heeft van die S65.
waarom post hij het niet heel even?
Kheb wel nog deze foto gevonden
Er zijn wel zeker ooit filmpjes van die bak gemaakt.
Ff zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenzo'n ding is snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenVan waar haal jij al die cijfertjes eigenlijk? Vind het wel boeiend, en ook een beetje on-bobo, zelf het toonbeeld van een rustige chauffeur zijn en dan weten hoe snel al die ketels de kilometer afleggen
33 sec is genoeg, en dat dan liefts tegen alle comfort in alle zuinighied
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOpzichtiger wel ja.
Maar dat mag wel.
W140 was ook opzichtig, maar blijft vet.
Nu die W221 er is, en ik hem gewoon ben, vind ik de W220 te onopvallend
Comment
Comment