Ik vraag me nog steeds af of dat een photoshop is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenja waarschijnlijk is dit een PS, of ge moet al serieus moeite gedaan hebben om uwe auto zo te lanceren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMet deze dingen lukt dat wel (maar die wegen ook veel minder en hebben V10's)
maar dat is offtopic zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenTenzij er een Mercedes V10 in ligt!
en om de offtopic goed te maken --->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat voor plaat is dat op dat kot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNog maar is vragen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendie races spelen zich af in Amerika, dus ik vermoed het niet
en om de offtopic goed te maken --->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWat voor plaat is dat op dat kot?Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenwtf is er aan de hand met die 65 z'n platen ?Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNog maar is vragen.Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtengewoon een Belgische plaat, maar dan zwart-wit (normaal voor aanhangers dacht ik) ipv rood-wit
Tezamen met de stickers op de deuren (United Arab Emirates) en de vlaggetjes vooraan zorgt dat ervoor dat iedereen aan de kant gaat
Was tijdens een soort Gumball.
Foto getrokken op de Hongaroring
Comment
Comment