Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja, een maybach is nog een stap lelijker uiteraard. Maar zo'n S-klasse is wel veel eleganter (ja, zelfs de W221) gestijld dan zo'n lompe baksteen.
imo.
al eens zo'n lompe baksteen achter je gehad op de snelweg?
Er kwam er een tijdje terug eentje aangevlamd tegen vrij illegale snelheid, en ik zeg je... da's schrikken
elegant is 'm niet, impressionant des te meer, en ik denk dat dat in deze branche ook wel telt. Ik zou het niet willen, maar de glamour and glitter die er mee rondrijdt hoogstwaarschijnlijk wel.
Gisteren een C55 break zijn orkest horen bespelen... jongens toch wat een gebulder
Dacht eerst "zo, dat 220 CDI'tje gaat vlot "
En toen kwam het geluid plots tevoorschijn
Er kwamen dit week-end normaal nog 2 gegadigden kijken, 1 iemand van dit forum en een ander iemand die ik niet ken. Diegene die ik niet ken heeft 2 E500's, eentje van 1993 en een full option exemplaar van 2006. Hij zou er nog eentje bijwillen dus hij was zeer geinteresseerd.
Totdat er deze week iemand uit het Brusselse belde. Ik ben zeer geinteresseerd in je wagen en ben al 5 jaren op zoek. Wat vragen gesteld en wat info uitgewisseld, en hij stond erop gisteren langs te komen.
Na een half uurtje de auto gezien te hebben was ie verkocht. Hij zei: Ik heb al elke E500E in Belgie gezien de laatste 5 jaren, dit is de beste die er te koop is.
Wat dus ook wilt zeggen dat ie waarschijnlijk iets duurder geprijsd had mogen worden.
Heb 'm gehad. Ik ben nog wat aan het puzzelen en wat we kunnen... We zitten niet zo vaak in Dortmund, en staaltransporten is (nog) niet ons vak... I'll get back to you.
Koper is een Belg uit het Brusselse, even oud als ik. De koper werkt voor Mercedes Benz en had meer info over de auto als ikzelf:
- In 1994 is de auto binnengeweest voor 2 garantiegevallen, de remklauw en ergens een sensor iets. Auto had toen iets van een 92 000 km. Er is de eerste jaren dus goed mee gereden.
- Hij wist de exacte data wanneer de auto uit de fabriek was gerold en bij de dealer aangekomen was.
- De auto is geen stockwagen geweest en is echt besteld (dus gepersonaliseerd) geworden toen.
Zo kon je de km stand volgen, tot voor een paar jaar, totdat ie gestald werd en totdat ik 'm terug opgevist heb.
Comment