Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eerste CL55's hadden zo'n uitlaten.

Als ik me niet vergis nog met de 354pk sterke motor.

Zalig knap vind ik!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      De eerste CL55's hadden zo'n uitlaten.

Als ik me niet vergis nog met de 354pk sterke motor.

Zalig knap vind ik!
      Aah wist ik niet..

Die 2 uitlaten zijn zeker niet lelijk, maar ik verkies toch de 2x dubbele uitlaat..

Comment

• Is geen faker

Is uit mijn hoofd een 367pk exemplaartje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Verkocht....
          *emo moment*

maar toch proficiat en merci voor de vele ritjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            ja, een maybach is nog een stap lelijker uiteraard. Maar zo'n S-klasse is wel veel eleganter (ja, zelfs de W221) gestijld dan zo'n lompe baksteen.

imo.
            al eens zo'n lompe baksteen achter je gehad op de snelweg?
            Er kwam er een tijdje terug eentje aangevlamd tegen vrij illegale snelheid, en ik zeg je... da's schrikken

elegant is 'm niet, impressionant des te meer, en ik denk dat dat in deze branche ook wel telt. Ik zou het niet willen, maar de glamour and glitter die er mee rondrijdt hoogstwaarschijnlijk wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
              Verkocht....

Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het echt spijtig.

Maar desalniettemin, proficiat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Een faker of een andere uitlaat? Want bij mijn weten heeft een CL55 AMG 2x twee uitlaten! En ik denk zelfs een iets andere achterbumper..

Meer: http://www.autogespot.com/viewimages...20112007180553

Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk MERCEDES-BENZ Handelsbenaming CL 55 AMG; COUPE Brandstof Benzine

Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 5439 cm3 Vermogen 265 kW

Comment

Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk MERCEDES-BENZ Handelsbenaming CL 55 AMG; COUPE Brandstof Benzine

Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 8 Cilinderinhoud 5439 cm3 Vermogen 265 kW

Gelukkig dat jij er alles van kent hé .

Van oudere Mercedessen ken ik niet zoveel, daarom dat ik het hier ook even vroeg. Zo heb ik weet iets bijgeleerd, dient een forum toch voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    dient een forum toch voor?

Zeer zeker!!

Comment

• Gisteren een C55 break zijn orkest horen bespelen... jongens toch wat een gebulder
                      Dacht eerst "zo, dat 220 CDI'tje gaat vlot "
                      En toen kwam het geluid plots tevoorschijn

Alleen had 'ie lelijke velgen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Enlighten us
                          Er kwamen dit week-end normaal nog 2 gegadigden kijken, 1 iemand van dit forum en een ander iemand die ik niet ken. Diegene die ik niet ken heeft 2 E500's, eentje van 1993 en een full option exemplaar van 2006. Hij zou er nog eentje bijwillen dus hij was zeer geinteresseerd.

Totdat er deze week iemand uit het Brusselse belde. Ik ben zeer geinteresseerd in je wagen en ben al 5 jaren op zoek. Wat vragen gesteld en wat info uitgewisseld, en hij stond erop gisteren langs te komen.

Na een half uurtje de auto gezien te hebben was ie verkocht. Hij zei: Ik heb al elke E500E in Belgie gezien de laatste 5 jaren, dit is de beste die er te koop is.

Wat dus ook wilt zeggen dat ie waarschijnlijk iets duurder geprijsd had mogen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Overigens Dennis, PM reply gekregen ivm transport?
                            Heb 'm gehad. Ik ben nog wat aan het puzzelen en wat we kunnen... We zitten niet zo vaak in Dortmund, en staaltransporten is (nog) niet ons vak... I'll get back to you.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              *snik*

Ik pink een traantje weg.
                              Ik was er gisteren ook eventjes niet goed van...

Comment

• nice dat het je gelukt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  *emo moment*

maar toch proficiat en merci voor de vele ritjes
                                  Graag gedaan...

Comment

Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het echt spijtig.

Maar desalniettemin, proficiat.
                                    Thanks.. Ik vind het ook spijtig, maar tja, andere prioriteiten he...

Eerst eens uitvissen wat ik met de groene ga doen...

Comment

• Nu ben ik wel ontzettend benieuwd wie van het forum interesse had

Comment

nice dat het je gelukt is.
                                        Koper is een Belg uit het Brusselse, even oud als ik. De koper werkt voor Mercedes Benz en had meer info over de auto als ikzelf:

- In 1994 is de auto binnengeweest voor 2 garantiegevallen, de remklauw en ergens een sensor iets. Auto had toen iets van een 92 000 km. Er is de eerste jaren dus goed mee gereden.
                                        - Hij wist de exacte data wanneer de auto uit de fabriek was gerold en bij de dealer aangekomen was.
                                        - De auto is geen stockwagen geweest en is echt besteld (dus gepersonaliseerd) geworden toen.

Zo kon je de km stand volgen, tot voor een paar jaar, totdat ie gestald werd en totdat ik 'm terug opgevist heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Nu ben ik wel ontzettend benieuwd wie van het forum interesse had
                                          waarom?

Comment

Working...
                                          X