Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenwaarom?
Nee gewoon, ben benieuwd wie hier opt forum evt. interesse had in die kar that's all.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEerst eens uitvissen wat ik met de groene ga doen...
Houden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenThanks.. Ik vind het ook spijtig, maar tja, andere prioriteiten he...
Eerst eens uitvissen wat ik met de groene ga doen...
volledig benz-af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOm daarom...
Nee gewoon, ben benieuwd wie hier opt forum evt. interesse had in die kar that's all.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtende groene ook al weg?
volledig benz-af?
Hoe je het ook draait of keert, een moderne Benz is bijlange na niet zo betrouwbaar als een ouder exemplaar; En dat zoek ik juist in een wagen.
Of wat zou een optie zijn?
W210? W140? (maar da's teveel tsjoek)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGoh.. Ik heb nog geen idee...
Hoe je het ook draait of keert, een moderne Benz is bijlange na niet zo betrouwbaar als een ouder exemplaar; En dat zoek ik juist in een wagen.
Waarom zou je dan wisselen?
Je wéét dat je met de groene een zéér goede, betrouwbare auto onder je kont hebt. Met alle comfort die je maar wensen kan (Airco, leder, schuifdak, etc...).
Een W124 wegdoen voor een W210 zou ik sowieso niet doen, en al zeker niet als ik een exemplaar zoals de jouwe zou hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGoh.. Ik heb nog geen idee...
Ik zou niet weten waarom, of het zou al een full option facelfit 320cdi of 55 moeten zijn
qua bouwkwaliteit is dat een klein stapje achteruit, qua betrouwbaarheid een grotere stap, en qua roest zit je met een 210 (pfl) héél slecht!
W140... niet mijn ding, en een 140 is ook niet bepaald een goedkope en zuinige kar. Dus in mijn ogen geen goede reden om een 124 500E voor te laten gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenqua bouwkwaliteit is dat een klein stapje achteruit, qua betrouwbaarheid een grotere stap, en qua roest zit je met een 210 (pfl) héél slecht!
laat die '(pfl)' maar weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHeb 'm gehad. Ik ben nog wat aan het puzzelen en wat we kunnen... We zitten niet zo vaak in Dortmund, en staaltransporten is (nog) niet ons vak... I'll get back to you.
OK, ik dacht enkel dat je'm misschien niet gekregen had want m'n PM box zit eigenlijk nooit onder de 98%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenlaat die '(pfl)' maar weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenW124 wisselen voor W210?
Ik zou niet weten waarom, of het zou al een full option facelfit 320cdi of 55 moeten zijn
qua bouwkwaliteit is dat een klein stapje achteruit, qua betrouwbaarheid een grotere stap, en qua roest zit je met een 210 (pfl) héél slecht!
W140... niet mijn ding, en een 140 is ook niet bepaald een goedkope en zuinige kar. Dus in mijn ogen geen goede reden om een 124 500E voor te laten gaan
Comment
-
Of W220 indien binnen budget?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk haaat die automaat, en dat ie slechts 4 verhoudingen heeft
ofnee, airco? diesel? ikke 800€ voor die kar, zonder keuring
Comment
Comment