Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk haaat die automaat, en dat ie slechts 4 verhoudingen heeft
Zo vreemd, ik zie een trend.
RRD vind zijne automaat ook al bagger.
Het zijn geen sportkarren hé. Als je dat wil, moet je een 190E zestienklepper ofzo kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten4 verhoudingen zijn meer dan genoeg, je gewoon verzoenen met die kar
ofnee, airco? diesel? ikke 800€ voor die kar, zonder keuring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk haaat die automaat, en dat ie slechts 4 verhoudingen heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenklopt, neig daarom ook vrij hard naar Audi.
S6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Het zijn geen sportkarren hé. Als je dat wil, moet je een 190E zestienklepper ofzo kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
S6?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEcht. Dat is het enige aan die auto wat me tegensteekt. Ik ben er zelfs al aan het denken om 'm door Modern om te laten bouwen naar een manuele.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Bij modernere automaten schakelt hij al vlug 1 trapje terug, ik zit nu vaak zonder trekkracht tenzij ik echt vloer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOf W220 indien binnen budget?
Inderdaad. De enige moderne benz die imo een waardige opvolger is voor de W124 is een W220.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten't zou natuurlijk enkel een facelift zijn. Een E270Cdi T bijvoorbeeld. Echter éénmaal boven de 200 000 km blijken ze niet zo goed te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik wou het nog zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenEen 2.5 tdi 163 heeft mijn voorkeur.
ik geef je ongelijk, tenzij je voor een allroad gaat.
eentje met ruitjeszetels dan wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenInderdaad. De enige moderne benz die imo een waardige opvolger is voor de W124 is een W220.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk vind het niet bagger dat hij 4 verhoudingen heeft, maar ik vind het bagger dat die niet terugschakelt tenzij ik echt VLOER.
Bij modernere automaten schakelt hij al vlug 1 trapje terug, ik zit nu vaak zonder trekkracht tenzij ik echt vloer.
Je kan dat laten afstellen hoor.
En ik heb dat inderdaad ook al gemerkt, aan jouw automaat, dat 'ie veel gas nodig heeft om terug te schakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie motoren, zowel jouw 250 als mijn 260, waren gemaakt om toeren te draaien anders
maar toegegeven, het voelt ouderwets aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenonze 270 rookt als de pest, binnenkort gaat die laag ketchup er helemaal af, als het dan niet over is scheelt er bij de onze ook iets aan de motor vrees ik...
Dus 'ie rookt TERUG?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenInderdaad. De enige moderne benz die imo een waardige opvolger is voor de W124 is een W220.
Maar geen enkele van die drie kan je een opvolger noemen van de 124
ik wil eens zien hoe de 211 zich houdt op termijn. Een S211 is toch ook wel njammie
Comment
Comment