Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenRij dan toch maar eens eerst met een manuele rond, 't zal je nog meer gaan tegensteken op den duur denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBij modernere automaten schakelt hij al vlug 1 trapje terug, ik zit nu vaak zonder trekkracht tenzij ik echt vloer.
En je mag niet vergeten dat de M103 sowieso een tamme motor is op lage toeren. Dat ding heeft maar 220 (ofzo?) Nm hé.
En dat in zo'n zware kas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJe kan dat laten afstellen hoor.
En ik heb dat inderdaad ook al gemerkt, aan jouw automaat, dat 'ie veel gas nodig heeft om terug te schakelen.
Voor de ritjes die ik er 90% mee doe is het de ideale cruiser.
De automaat schakelt ook heel zacht vind ik.
Maar dat niet terugschakelen is echt vet irritant, zeker wanneer ik passeer, want dan moet ik hem helemaal kick downen.
Ik zal is navragen in hoeverre dat nog afstelbaar is met deze km stand.
En ik rijd dan al ALTIJD in sportstand, ik wil niet weten wat de gewone stand geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenManfred zegt ook: alle, er is niks heerlijkers als een automaat
Ja, plus je gaat je blauw betalen aan de conversie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDus 'ie rookt TERUG?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichtenklopt, neig daarom ook vrij hard naar Audi.Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
S6?
Another one bites the dust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVerder is mijn kar echt perfect.
Voor de ritjes die ik er 90% mee doe is het de ideale cruiser.
De automaat schakelt ook heel zacht vind ik.
Maar dat niet terugschakelen is echt vet irritant, zeker wanneer ik passeer, want dan moet ik hem helemaal kick downen.
Ik zal is navragen in hoeverre dat nog afstelbaar is met deze km stand.
En ik rijd dan al ALTIJD in sportstand, ik wil niet weten wat de gewone stand geeft.
Maakt eigenlijk niet uit, dat moét af te stellen zijn
en hem manueel een versnelling lager dwingen, kan dat echt kwaad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmatteus jij kent nou een beetje beide...schakelt rn's 250 zoveel anders als in de 280 ?
Van schakelgedrag is't ongeveer hetzelfde, zou'k zeggen. Tis al een tijdje geleden natuurlijk. Moeilijk te vergelijken.
Maar ik vond dat die goed schakelen, die bakjes...
Ligt dat dan aan mij ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendie is mechanisch gestuurd?
Maakt eigenlijk niet uit, dat moét af te stellen zijn
en hem manueel een versnelling lager dwingen, kan dat echt kwaad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenen C215 uiteraard, en de SL, en de G.
Maar geen enkele van die drie kan je een opvolger noemen van de 124
ik wil eens zien hoe de 211 zich houdt op termijn. Een S211 is toch ook wel njammie
Deze stijl bedoel ik.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
Nuja, als je er mee rijdt is het zowiezo een toffe bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgens mij rijden jullie ook gewoon te graag te zenuwachtig naar die aard van die beesjes ??
Ik neig ook naar die gedachte...
Alhoewel RN mij altijd een rustige chauffeur geleken heeft. toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtennog harder, waardoor ik een beetje bang begin te worden voor de oorzaak
Comment
Comment