Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik zou die erg graag eens voelen, als het ooit past ?
    Mijne? Geen probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Rij dan toch maar eens eerst met een manuele rond, 't zal je nog meer gaan tegensteken op den duur denk ik
      Manfred zegt ook: alle, er is niks heerlijkers als een automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Bij modernere automaten schakelt hij al vlug 1 trapje terug, ik zit nu vaak zonder trekkracht tenzij ik echt vloer.

En je mag niet vergeten dat de M103 sowieso een tamme motor is op lage toeren. Dat ding heeft maar 220 (ofzo?) Nm hé.
        En dat in zo'n zware kas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Je kan dat laten afstellen hoor.

En ik heb dat inderdaad ook al gemerkt, aan jouw automaat, dat 'ie veel gas nodig heeft om terug te schakelen.
          Verder is mijn kar echt perfect.
          Voor de ritjes die ik er 90% mee doe is het de ideale cruiser.
          De automaat schakelt ook heel zacht vind ik.

Maar dat niet terugschakelen is echt vet irritant, zeker wanneer ik passeer, want dan moet ik hem helemaal kick downen.

Ik zal is navragen in hoeverre dat nog afstelbaar is met deze km stand.

En ik rijd dan al ALTIJD in sportstand, ik wil niet weten wat de gewone stand geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            Manfred zegt ook: alle, er is niks heerlijkers als een automaat

Ja, plus je gaat je blauw betalen aan de conversie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Dus 'ie rookt TERUG?
              nog harder, waardoor ik een beetje bang begin te worden voor de oorzaak

Comment

• matteus jij kent nou een beetje beide...schakelt rn's 250 zoveel anders als in de 280 ?

Comment

• Rij eens met de mijne, RN, dan heb je meteen je beslissing gemaakt.

Comment

klopt, neig daarom ook vrij hard naar Audi.
                    Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

S6?

Another one bites the dust

Comment

• volgens mij rijden jullie ook gewoon te graag te zenuwachtig naar die aard van die beesjes ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Verder is mijn kar echt perfect.
                        Voor de ritjes die ik er 90% mee doe is het de ideale cruiser.
                        De automaat schakelt ook heel zacht vind ik.

Maar dat niet terugschakelen is echt vet irritant, zeker wanneer ik passeer, want dan moet ik hem helemaal kick downen.

Ik zal is navragen in hoeverre dat nog afstelbaar is met deze km stand.

En ik rijd dan al ALTIJD in sportstand, ik wil niet weten wat de gewone stand geeft.
                        die is mechanisch gestuurd?

Maakt eigenlijk niet uit, dat moét af te stellen zijn

en hem manueel een versnelling lager dwingen, kan dat echt kwaad?

Comment

matteus jij kent nou een beetje beide...schakelt rn's 250 zoveel anders als in de 280 ?

Van schakelgedrag is't ongeveer hetzelfde, zou'k zeggen. Tis al een tijdje geleden natuurlijk. Moeilijk te vergelijken.

Maar ik vond dat die goed schakelen, die bakjes...

Ligt dat dan aan mij ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                            die is mechanisch gestuurd?

Maakt eigenlijk niet uit, dat moét af te stellen zijn

en hem manueel een versnelling lager dwingen, kan dat echt kwaad?
                            Ik doe dat soms... maar ik heb het daar zo niet voor.

Comment

en C215 uiteraard, en de SL, en de G.

Maar geen enkele van die drie kan je een opvolger noemen van de 124

ik wil eens zien hoe de 211 zich houdt op termijn. Een S211 is toch ook wel njammie

Deze stijl bedoel ik.

Comment

Zijn die zo goedkoop?

Comment

• Deze is ook wel mooi

Comment

• een schakeldoos dus ?

Comment

exterieur/interieur dezelfde als wij hier hebben gehad, enkel was de onze een PFL met avantgarde velgjes en een andere motor...

Nuja, als je er mee rijdt is het zowiezo een toffe bak.

Comment

volgens mij rijden jullie ook gewoon te graag te zenuwachtig naar die aard van die beesjes ??

Ik neig ook naar die gedachte...

Alhoewel RN mij altijd een rustige chauffeur geleken heeft. toch?

Comment

nog harder, waardoor ik een beetje bang begin te worden voor de oorzaak
                                          Vermoedelijk turbo naar de filistijnen denk ik...

Comment

Working...
                                          X