Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanmorgen even naast een S600 gehanden (laatste model, welk type is dat juist?) met AMG velgen. Impressionant, maar wat zijn die uitlaten toch lelijk!! Een S600 zou geen uitlaten mogen tonen vind ik, zoals een 320CDI bvb.
Vanmorgen even naast een S600 gehanden (laatste model, welk type is dat juist?) met AMG velgen. Impressionant, maar wat zijn die uitlaten toch lelijk!! Een S600 zou geen uitlaten mogen tonen vind ik, zoals een 320CDI bvb.
juist wel !
Edit : geen 4 ; maar twee ovale, zoiets gelijk de A8 W12
Nja ik vind dat gewoon een stijlvolle klasbak, en uitlaten op zo een ultra-limousine passen niet echt. Tenzijn het ingewerkte zijn, zoals idd bvb de Phaeton of de Lexus LS. Maar op die W221 (thx Matti) leken die er gewoon ondergeplakt, en ook de vorm trekt eigenlijk op niets. Op een AMG staan die 4 pijpjes dan weer überbruut, maar dat strookt helemaal met de ganse styling. Ook op de vorige S klasse (W220 dan?) vond ik de uitlaten op de S600 niet helemaal passen, maar toch nog meer dan nu. Op een CL vond ik het wel iets hebben, maar ook op de huidige CL kunnen ze me niet bekoren. Het zal hoofdzakelijk met het design ervan te maken hebben denk ik.
Comment