Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RN, heb je die kar nog, of heeft hij hem al opgehaald?

Kan je die lichten niet vastplakken ofzo?

Comment

• Doen. Tec7, secondenlijm, beton, gebruik alles!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Doen. Tec7, secondenlijm, beton, gebruik alles!!
        Uw onderschrift is echt

Comment

• I know. Thank Stradge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            RN, heb je die kar nog, of heeft hij hem al opgehaald?

Kan je die lichten niet vastplakken ofzo?
            Vanavond vertrekt ze....

((((

Comment

• Vanmorgen even naast een S600 gehanden (laatste model, welk type is dat juist?) met AMG velgen. Impressionant, maar wat zijn die uitlaten toch lelijk!! Een S600 zou geen uitlaten mogen tonen vind ik, zoals een 320CDI bvb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                Vanmorgen even naast een S600 gehanden (laatste model, welk type is dat juist?) met AMG velgen. Impressionant, maar wat zijn die uitlaten toch lelijk!! Een S600 zou geen uitlaten mogen tonen vind ik, zoals een 320CDI bvb.
                W221
                De zwarte op deze foto dus:

(Dit is wel geen 600)

Comment

Vanmorgen even naast een S600 gehanden (laatste model, welk type is dat juist?) met AMG velgen. Impressionant, maar wat zijn die uitlaten toch lelijk!! Een S600 zou geen uitlaten mogen tonen vind ik, zoals een 320CDI bvb.
                  juist wel !

Edit : geen 4 ; maar twee ovale, zoiets gelijk de A8 W12
                  Last edited by ; 22/11/2007, 18:35.

Comment

Maar waarom niet?

Comment

• Dinsdag de S voor onderhoud moeten binnenbrengen. En wat zie ik staan op de parking van de dealer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                        Maar waarom niet?
                        Nja ik vind dat gewoon een stijlvolle klasbak, en uitlaten op zo een ultra-limousine passen niet echt. Tenzijn het ingewerkte zijn, zoals idd bvb de Phaeton of de Lexus LS. Maar op die W221 (thx Matti) leken die er gewoon ondergeplakt, en ook de vorm trekt eigenlijk op niets. Op een AMG staan die 4 pijpjes dan weer überbruut, maar dat strookt helemaal met de ganse styling. Ook op de vorige S klasse (W220 dan?) vond ik de uitlaten op de S600 niet helemaal passen, maar toch nog meer dan nu. Op een CL vond ik het wel iets hebben, maar ook op de huidige CL kunnen ze me niet bekoren. Het zal hoofdzakelijk met het design ervan te maken hebben denk ik.

Comment

• Het is veel erger als je zo'n auto van opzij ziet, dan lijkt of er gewoon 2 buisjes aan de bumper hangen die opeens ophouden...

Comment

• VET

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                              VET
                              Valt eigenlijk wat tegen precies zo in het echt, had het spectaculairder verwacht.

Comment

• je ziet auto's op elke hoek van de straat vandaag

Comment

• Ik vind hem op foto totaal niets.

Maar toen ik er naast stond en inzat

Hoewel een SL 55 AMG beter is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    je ziet auto's op elke hoek van de straat vandaag
                                    Ja maar niet zo'n

Maar dan nog heb ik zo'n gevoel van is dat het?

Comment

• Vraagje aan de kenners.

Iedere keer als ik onderweg zoiets tegen kom denk ik 'amai'. Nu vroeg ik me af of je zo'n Actros eigenlijk mag zien als 'S-klasse van de MB-camions'?

Comment

• J a .

Comment

• Fak, nog nen black edition ook.

Das de CL 65 AMG van de Camions

Comment

Working...
                                          X