Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie Actros verbruikt 15,9L gemiddeld.
612 pk 2700Nm.
Prestaties zie ik niet echt staan.
0-80: 17.8 s
Edit: Dit is wel met een opligger en wat gewicht denk ik, want de trekker alleen kan nooit 18 ton wegen
bron: http://www.autobild.de/artikel/Theme...ter_51690.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenBwanee, dat miss ook niet, 'k had de 300 td wat overschat .
Nee, maar wat is die zijn tijd eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten11.9 volgens autoweek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat heeft geen turbo eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDezelfde dag nog, mits geluk en wind mee
Edit, ik denk 10.4 voor de automaat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, en wat zeg ik net, die van matteo heeft geen turbo eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWat wilt 300TD dan zeggen? Zat wel verkeerd te kijken qua bouwjaar... Dat matteus het zelf maar komt uitleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten9.5 zowat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWat wilt 300TD dan zeggen? Zat wel verkeerd te kijken qua bouwjaar... Dat matteus het zelf maar komt uitleggen
300 T-modell Diesel.
Als het een turbo was, zou die kar 300TDT heten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenToch 9,5 ja? Had'k niet gedacht... Hoe komt het dan dat de cijfers die MB in de brochure opgeeeft voor de 150pk hoger liggen dan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTrouwens, als ik ooit een 300TDT te pakken krijg, dan trek ik zelfs Reynaerde z'n gechipte CDI'tje naar de zak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk wacht
En dat doe jij heel goed, beste jongen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn dat doe jij heel goed, beste jongen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTrouwens, als ik ooit een 300TDT te pakken krijg, dan trek ik zelfs Reynaerde z'n gechipte CDI'tje naar de zak.Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOmdat ik meer dan 150pk heb
Enlighten me!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIs die E gechipt???
Enlighten me!
Ja. 170pk ofzoiets.
Veel te weinig iig.
Comment
Comment