Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa. 170pk ofzoiets.
Veel te weinig iig.
In dat geval zijn die lettertjes op de koffer gerechtvaardigd!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, vandaar dat je toch wel onder de indruk was
Tblijft een miezerige 2 liter hé.
Nee, maar tmoet gezegd worden, die kar gaat redelijk goed vooruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTblijft een miezerige 2 liter hé.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenTweepuntéén zelfs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichtentweepuntéénenachtenveertig.
daarom dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFak, ik kan dat niet vinden
Dat is het vetste magazine ooit (vergelijk 2.3-16 - 2.5-16 - Evo - EvoII)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJa, vandaar dat je toch wel onder de indruk was
Al op de benzmeet?
en waar, kempower?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVoor de mijne is het opgegeven 14,6 seconden.
Ik denk dat ik hem tegenwoordig rond de 15 à 15,5 krijg. Maar zulke sprintjes doe ik toch niet met die kar, daar ziet 'ie teveel van af.
Het interesseert me eigelijk ook totaal niet.
En naar wat ik heb gezien van langs elkaar te rijden is uw 300 niet zooooveel trager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtensinds wanneer is ie gechipt?
Al op de benzmeet?
en waar, kempower?
Ja op benzmeet was 'ie al gechipt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtende mondeo gaat volgens de G-tech bij mishandelen van de koppeling net onder de 10 seconden.
En naar wat ik heb gezien van langs elkaar te rijden is uw 300 niet zooooveel trager.
Ja, maar we hebben geen sprintje getrokken vanuit stilstand hé. Die bak (eigelijk élke benz, naar mijn ervaring, zelfs de 190E 1. trekt zéér lineair op.
Snelheden tussen 60 en 140 --> zalig met die bak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk stel voor dat we een uur lang niets posten in dit topic, uit respect.
Vanaf.. nu.
of een uur lang enkel foto's posten van een/de 500, als eerbetoon?
maar da's misschien pesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten7 minuten
7 fucking minuten gaat het goed... en dan dit...
Man man man.
Any way: is ze echt weg?
Comment
Comment