vooraleer de benz met minachting wordt overspoeld, het zebrapad is zwart overspoten en ligt ergonomischer-gewijs aan de andere hoek nu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvooraleer de benz met minachting wordt overspoeld, het zebrapad is zwart overspoten en ligt ergonomischer-gewijs aan de andere hoek nu
Comment
-
-
vader zijne R klasse is aangekomen...gemengde gevoelens eigenlijk bij die kar... hij is nu altijd in AMG uitvoering (anders kregen ze hem niet verkocht wegens te lelijk ) en dat valt al wat beter mee, maar een schoonheid zal het nooit worden...
hij staat op 20" velgen , en dat maakt het nog een beetje beter, maar aan de neus zal ik nooit kunnen wennen. Zal er straks een sproberen wat fotookes van te trekken. Is een zilver metaal met sportinterieur in het zwart ( half leder half alcantara)
ik blijf erbij dat hij beter een ML had gekozen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenvader zijne R klasse is aangekomen...gemengde gevoelens eigenlijk bij die kar... hij is nu altijd in AMG uitvoering (anders kregen ze hem niet verkocht wegens te lelijk ) en dat valt al wat beter mee, maar een schoonheid zal het nooit worden...
hij staat op 20" velgen , en dat maakt het nog een beetje beter, maar aan de neus zal ik nooit kunnen wennen. Zal er straks een sproberen wat fotookes van te trekken. Is een zilver metaal met sportinterieur in het zwart ( half leder half alcantara)
ik blijf erbij dat hij beter een M had gekozen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPrachtige kar imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvind ik ook, ik zou trots zijn als mijn vader zoeiets moest kiezen
Comment
Comment