Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vooraleer de benz met minachting wordt overspoeld, het zebrapad is zwart overspoten en ligt ergonomischer-gewijs aan de andere hoek nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      vooraleer de benz met minachting wordt overspoeld, het zebrapad is zwart overspoten en ligt ergonomischer-gewijs aan de andere hoek nu
      wat jammer nou, anders kon ik 'm "asociale mercedes" noemen

Comment

• ik begrijp je

Comment

alsof er iemand de lijst poetst

Comment

• tis roepen tegen een bierkaai, maar ik spoor iedereen aan om een basis te nemen

opties brengen ni bij tot het algemeen gevoel en gaan stuk

van zo'n 420se geniet je 20 jaar

Comment

• Wat een vieze kar.

Ik zou hem wel willen .

Toevallig geen geniaal lage kilometerstand?

Comment

• ik schat van niet

Comment

• Wat een GENIALE kar

Comment

• Comment

• Veel te dikke velgen

Comment

• vader zijne R klasse is aangekomen...gemengde gevoelens eigenlijk bij die kar... hij is nu altijd in AMG uitvoering (anders kregen ze hem niet verkocht wegens te lelijk ) en dat valt al wat beter mee, maar een schoonheid zal het nooit worden...
                        hij staat op 20" velgen , en dat maakt het nog een beetje beter, maar aan de neus zal ik nooit kunnen wennen. Zal er straks een sproberen wat fotookes van te trekken. Is een zilver metaal met sportinterieur in het zwart ( half leder half alcantara)

ik blijf erbij dat hij beter een ML had gekozen...
                        Last edited by ; 24/11/2007, 23:39.

Comment

• Hoewel ik zeker een Mercedes- fan bent geldt voor mij ook:
                          M>>>>>>>>>>>>>>>R-klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            vader zijne R klasse is aangekomen...gemengde gevoelens eigenlijk bij die kar... hij is nu altijd in AMG uitvoering (anders kregen ze hem niet verkocht wegens te lelijk ) en dat valt al wat beter mee, maar een schoonheid zal het nooit worden...
                            hij staat op 20" velgen , en dat maakt het nog een beetje beter, maar aan de neus zal ik nooit kunnen wennen. Zal er straks een sproberen wat fotookes van te trekken. Is een zilver metaal met sportinterieur in het zwart ( half leder half alcantara)

ik blijf erbij dat hij beter een M had gekozen...
                            Prachtige kar imo, benieuwd naar foto's van die R met 20" en AMG uitvoering!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Prachtige kar imo
                              vind ik ook, ik zou trots zijn als mijn vader zoeiets moest kiezen

Comment

• ik ga eens de lampkes vervangen van de s124

Matteus, check pm

Comment

• ja, check pm.

PM-onwaardig, imo, maar bon

Comment

• zaag

Comment

• jij bent een zaag. Wie stelt er nou vragen over het vervangen van dimlichtjes in een 124?

Comment

• ok, dat was echt wel simpel

op de site van philips stond 12 minuten per kant dat duurt nog geen minuut

Comment

vind ik ook, ik zou trots zijn als mijn vader zoeiets moest kiezen
                                          Echt he, zalig gewoon. Welke motor ligt er in die R van je ouders Wannes?

Comment

Working...
                                          X