Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenvader zijne R klasse is aangekomen...gemengde gevoelens eigenlijk bij die kar... hij is nu altijd in AMG uitvoering (anders kregen ze hem niet verkocht wegens te lelijk ) en dat valt al wat beter mee, maar een schoonheid zal het nooit worden...
hij staat op 20" velgen , en dat maakt het nog een beetje beter, maar aan de neus zal ik nooit kunnen wennen. Zal er straks een sproberen wat fotookes van te trekken. Is een zilver metaal met sportinterieur in het zwart ( half leder half alcantara)
ik blijf erbij dat hij beter een ML had gekozen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Ik laat Audi meer en meer links liggen voor Mercedes. Had ik tot over 2 jaar nooit durven zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZo vet geil!
Ik laat Audi meer en meer links liggen voor Mercedes. Had ik tot over 2 jaar nooit durven zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensommigen trekken de stickers van de deur om te cleanen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensta eens op de grond
nog geen 5% van alle verkeer gaat sneller als het jouwe
hoe j't ook bekijkt
Echt hé.
Ik ben blij met wat ik heb als dagelijks vervoer. Ik heb écht geen nood om sneller te zijn.
En ik kan steeds plankgas rijden, wat ook een stoer gevoel geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten250d 4500000 km van een kollega, 5 maal overkop gegaan na de nachtdienst, in slaap gesukkeld
op n49 richting gent op schuin betonnen new jersey en zo gecatapulteerd op een grote verlichte wegwijzer
alle geluk geen derde partij en kollega ongedeerd, had gordel aan hoeresjans
nieuwe auto is een 124 e 250 turbodiesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensta eens op de grond
nog geen 5% van alle verkeer gaat sneller als het jouwe
hoe j't ook bekijkt
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn ik kan steeds plankgas rijden, wat ook een stoer gevoel geeft.
Wel vermoeiend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenpijnlijk, maar gelukkig waren benzen uit die tijd zeer stevige en veilige auto's...
Comment
Comment