Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
250d 4500000 km van een kollega, 5 maal overkop gegaan na de nachtdienst, in slaap gesukkeld
op n49 richting gent op schuin betonnen new jersey en zo gecatapulteerd op een grote verlichte wegwijzer
alle geluk geen derde partij en kollega ongedeerd, had gordel aan hoeresjans
nieuwe auto is een 124 e 250 turbodiesel
de nieuwe
hij zweefvliegt, en vindt een ouwe benz het beste paard
ja oke, maar volgens mij is't principe wel hetzelfde
't Principe van een ouwe Sierra 2.3D is ook hetzelfde als dat van een S 320 CDI : motor in een koets, drijft wielen aan, en je kan erin zitten. Maar 't resultaat is ook compleet anders.
Iemand die weet hoeveel zoiets nieuw kost, of waar ik een prijslijst kan vinden?
Wat die R betreft, een misbaksel van formaat!
Edit1: En dan nog liefst met een kraan tussen cabine en laadbak.
Edit2: edit1 slaat niet op de R- klasse
Er is een zeer uitgebreide Lastkraftwagen-Konfigurator op www.mercedes-benz.de. Vroeger vond je daar ook prijzen op, op 't einde van de samenstelling kreeg je (dacht ik) prijzen te zien. Of dat nu nog zo is : geen idee.
En 'k denk ook dat ge voor nen 6x6 met kipbak (of hoe heet dat) ook in de verste verte ni toekomt met 100k... Als ne gewone 4x2 trekker Actros al makkelijk over de 100k kan.
Comment