Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Ja, sorry voor de kut-kwaliteit, trouwens...

rommelcam + weinig licht in al die musea...
    Kerel, bakkes toe!

Oke, er zijn kutfoto's bij, maar tis het gedacht van wat er staat dat is.

Comment

• eh?

Gast, de helft van die foto's zijn onscherp, zijn teveel pixelated, en zijn te donker...

Ik had écht spijt dat ik de grote cam niet meehad hoor.

Comment

eh?

Gast, de helft van die foto's zijn onscherp, zijn teveel pixelated, en zijn te donker...

Ik had écht spijt dat ik de grote cam niet meehad hoor.
        Mss domme vraag ofwel kijk ik er glad over, maar waar staan je foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
          Mss domme vraag ofwel kijk ik er glad over, maar waar staan je foto's ?

Op Carlito z'n harde schijf.

Comment

En da's bijna 152.000 liter diesel.
            BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• mercedes heeft z'n website vernieuwd...

't mocht wel eens, maar de Porsche-site bijvoorbeeld (en dan vooral de webspecials aldaar) staan toch nog altijd een trapje hoger.

Comment

• Ik ben niet zot van die nieuwe mb-foto's eigenlijk. Zwaar surealistisch, véél te hoog ps-gehalte, je zou bijna denken dat het om renders gaat

knappe kar, dat natuurlijk wel, en knappe omgeving ook, maar voor de rest had het iets 'gewoner' gemogen...

Comment

• Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je geen auto's verkoopt door een website, maar door de ganse marketing er omheen.

Comment

• Nu zien we ook duidelijk het gebruik van het nieuwe logo.

Ik vind het trouwens knappe foto's!
                    nls2000

Comment

• Daarnet nog eens een ritje gemaakt met de X5 van schoonpapie en toen is me toch wel opgevallen dat de remmen van de E niet meer zo goed pakken

Vroeger vond ik de X5 altijd veel zwakker remmen dan de E, en nu was het totaal andersom
                      Ik heb eigenlijk al sinds de Benz meeting het gevoel dat ik een fel verminderde remkracht (of op zijn minst instant bijtkracht) heb...

Voor de rest is zo'n hoge zitpositie helemaal niets voor mij
                      Rijdt wel absoluut niet slecht, alleen vind ik nu de automaat van de E wel een stuk beter (dat was vroeger ook andersom). De X5 slipt veel feller bij het vertrekken, en schokt naar 2de ook iets minder, maar in alle andere versnellingen voel je hem duidelijker schakelen dan de E, dewelke je soms totaal niet meer voelt.
                      Qua power zit het ook vrij gelijk, de E is pakken sneller uit de voeten, maar de punch van die 100nm extra in de X5 voel je toch net iets beter.

Maar toch, de E is en blijft zaaaalig om mee te cruisen

'ie rammelt en kraakt ook een pak minder, en dat met 10000km meer
                      Last edited by ; 28/11/2007, 19:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Iemand die weet hoeveel zoiets nieuw kost, of waar ik een prijslijst kan vinden?

Wat die R betreft, een misbaksel van formaat!

Edit1: En dan nog liefst met een kraan tussen cabine en laadbak.

Edit2: edit1 slaat niet op de R- klasse
                        Euhm, reken ergens rond de 250 000 euro. 16 jaar geleden heeft papa een nieuwe camion-remork met kraan gekregen. De camion was wel een dubbele po. Die kwam toen met de remork bij 12 miljoen belgische frank. Reken hier de inflatie bij, en de meerwaarde voor de 6x6, en ik denk dat je wel ongeveer rond die prijs zit. Anders misschien eens langsgaan bij een Truckdealer?

Comment

• deze velgen op een CLK w209

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Daarnet nog eens een ritje gemaakt met de X5 van schoonpapie en toen is me toch wel opgevallen dat de remmen van de E niet meer zo goed pakken

Vroeger vond ik de X5 altijd veel zwakker remmen dan de E, en nu was het totaal andersom
                            Ik heb eigenlijk al sinds de Benz meeting het gevoel dat ik een fel verminderde remkracht (of op zijn minst instant bijtkracht) heb...

Laat je remolie vervangen.

Nieuwe blokken gaat ook helpen.

Het komt omdat je al meermaals (?) fading hebt gehad. (zo was het toch ook op de benzmeeting, niet?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Edspider85 Bekijk Berichten
                              deze velgen op een CLK w209

is dit een spyshot ofzo ?

Comment

• nee. tzijn gewoon lelijke aftermarkets.

Comment

Laat je remolie vervangen.

Nieuwe blokken gaat ook helpen.

Het komt omdat je al meermaals (?) fading hebt gehad. (zo was het toch ook op de benzmeeting, niet?)
                                  fading op de benzmeeting?

dan is het idd heel erg gesteld met je remmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    fading op de benzmeeting?

dan is het idd heel erg gesteld met je remmen

Echt hé.

Was toen we de CLS320 volgden, waar toen bmwmb mee reed. Het ging er totaaaaal niet heftig aan toe, maar op het einde, net voor het terug indraaien in de ingang van het terrein, zei Reynaerde dat 'ie het pedaal bijna tot tegen de vloer kon drukken.

Ofzoiets toch. Verbeter indien fout, vosje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      is dit een spyshot ofzo ?

Zijn velgen van OZ, heb de foto genomen met GSM, ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Daarnet nog eens een ritje gemaakt met de X5 van schoonpapie en toen is me toch wel opgevallen dat de remmen van de E niet meer zo goed pakken

Voor de rest is zo'n hoge zitpositie helemaal niets voor mij
                                        Rijdt wel absoluut niet slecht, alleen vind ik nu de automaat van de E wel een stuk beter (dat was vroeger ook andersom). De X5 slipt veel feller bij het vertrekken, en schokt naar 2de ook iets minder, maar in alle andere versnellingen voel je hem duidelijker schakelen dan de E, dewelke je soms totaal niet meer voelt.
                                        Qua power zit het ook vrij gelijk, de E is pakken sneller uit de voeten, maar de punch van die 100nm extra in de X5 voel je toch net iets beter.

Maar toch, de E is en blijft zaaaalig om mee te cruisen

'ie rammelt en kraakt ook een pak minder, en dat met 10000km meer
                                        Indien een W211 van eerste generatie dan zou ik toch het SBC blok laten nazien & nieuwe SW opzetten indien mogelijk.......... Rem vloeistof ook vervangen dan werken die remmen zeer goed....

Comment

• Gisterenavond het geluk gehad een uitgebreide testrit te kunnen maken met de nieuwe C-Klasse Break.

Echt een fantastische wagen. Heb vooral de ruimte van de koffer wat uitgetest en die is me enorm bevallen... Spijtig genoeg geen foto's want het was donker.

Ik zou in elk geval niet twijfelen moest ik kunnen kiezen uit A4, 3 Reeks of C....

Comment

Working...
                                          X