Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    maar (vooral de huidige) brabussen vind ik wel minder homogeen overkomen... voor mij toch amg graag.

Ja, voor mij ook. Over het algemeen.

Comment

• hmm dat klokje vind ik vreselijke kitch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico kauwenberg Bekijk Berichten
        Hoi dit is mijn mercedes,een W124 200 uit 1988

grtz Nico
        zit er nou hout op het stuur ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          zit er nou hout op het stuur ?
          ja.

(vind ik ook er net iets te veel aan )

Comment

• idd mss ni het mooiste

maar wél zo cool !

Comment

• Beste mede Mercedes Lovers,

bestaat er een interactieve Mercedes configurator?

Als ik bijvoorbeeld panoramadak of amg bodykit aanvink, dat ik het effectief op mijn model met mijn configuratie en motorisatie zie veranderen?

Want de huidige configurator op de belgische mercedes website schiet voor mij te kort.

Hartelijk dank bij voorbaat.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Is dat niet uit die CLS55 AMG IWC?

edit: niet dus.

Daar zit een rond klokje in dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  500 is zalig, en super foto's ook maar... foute grill en ik zie liever de limited-velgjes
                  Die grill met 6 lamelletjes zou er direct op mogen bij mij!

Supermooi vind ik dat!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                    Beste mede Mercedes Lovers,

bestaat er een interactieve Mercedes configurator?

Als ik bijvoorbeeld panoramadak of amg bodykit aanvink, dat ik het effectief op mijn model met mijn configuratie en motorisatie zie veranderen?

Want de huidige configurator op de belgische mercedes website schiet voor mij te kort.

Hartelijk dank bij voorbaat.
                    Ik heb alleen de nieuwe C-break al geconfigureerd op www.mercedes.de en daar kon ik het AMG pakket aanvinken en meteen zien ook.

Dat was wel op de kleurenconfigurator (360° view), niet echt de complete.

2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Ik ken er niet veel van, maar hoe verhouden AMG en Brabus zich?

Ik bedoel dan maar, in technische cijfers?
                      Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Brabus staat boven AMG.

Ze hebben over het algemeen ietsje meer vermogen, gaan ietsje harder, zijn ietsje exclusiever, en kosten een pak meer.

Bij de brabus topmodellen heb je gelijk, daar staat Brabus boven AMG. Maar zoals je wel weet kan je ook je C200 CDI door Brabus laten tunen en dan kan je moeilijk zeggen dat Brabus boven AMG staat eh

2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Bij de brabus topmodellen heb je gelijk, daar staat Brabus boven AMG. Maar zoals je wel weet kan je ook je C200 CDI door Brabus laten tunen en dan kan je moeilijk zeggen dat Brabus boven AMG staat eh

ik heb het dan ook over de 'concurrentie-modellen' hé. (nogal logisch... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                          Ik heb alleen de nieuwe C-break al geconfigureerd op www.mercedes.de en daar kon ik het AMG pakket aanvinken en meteen zien ook.

Dat was wel op de kleurenconfigurator (360° view), niet echt de complete.
                          Als ik 12 was (al meer dan 15 jaar geleden) stuurde ik een brief naar de tollaan te Brussel (toen had ik dat probleem ook al, maar nog niet het geld en het rijbewijs) dat ze een configurator moesten maken... (had mss beter een pattent genomen, want nu heb ik enkel een bedankbriefje gekregen van Mercedes)

Ik wil zien als ik een 220 cdi aanvink en amg pakket, hoe 1 uitlaat achteraan eruit ziet, wat een elegance chrome strip geeft op een zwarte of grijze wagen, ... ik vind dat Mercedes hun wagens niet voldoende in de verf zet in hun gallerij of configurator. Ik wil dat de optielijst interactie aangaat met het model, desnoods via statische foto's. Maar ik wil zien wat een panoramadak geeft op een zwarte, grijze wagen,...

Sommige opties passen niet bij elkaar, mar nu kan ik daar nergens een voorbeeld van zien.

Ik denk dat ik nog eens een brief (of mailtje) naar de Tollaan zal moeten sturen.
                          IRIDIUM
                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                          Helderzienden

Comment

• Comment

• Ik vind hem niet geslaagd.

Comment

• Nice piece of ass in Düsseldorf

Comment

• Dikke bak.

Comment

• De andere is gelukkig mislukt, een lichtroze SLK AMG met uitlaatjes in de vorm van hartjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      De andere is gelukkig mislukt, een lichtroze SLK AMG met uitlaatjes in de vorm van hartjes.

Die is echt vet!

(als dat die Manufaktur-versie is toch, en niet dat Tjoening-geval)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                        Maar ik wil zien wat een panoramadak geeft op een zwarte wagen,...
                                        Valt niet veel van te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          In welke bak steekt dat?
                                          IWC is niet mis!
                                          Als het je interesseert: in de vorige GTO Magazine staat een heel artikel over de uurwerkbouwer naar aanleiding van het klokje in de S AMG.

Comment

Working...
                                          X