Oorspronkelijk geplaatst door wotr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZiet er niet slecht uit, al ben ik geen fan van wit leder en de motor.
Niet dat die niet sterk genoeg is, hij voldoet ruimschoots, maar ik mis wat power in de lage toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenZalige combo
Prijs lijkt me best eerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDa's toch zo één met supercharger, niet? Chipje erin et voila.
Ding is zeker vlot genoeg voor wat het gebruikt wordt (rond de kerktoren).
Maar zoals ik al zei: ik mis power onderin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenAls ik 12 was (al meer dan 15 jaar geleden) stuurde ik een brief naar de tollaan te Brussel (toen had ik dat probleem ook al, maar nog niet het geld en het rijbewijs) dat ze een configurator moesten maken... (had mss beter een pattent genomen, want nu heb ik enkel een bedankbriefje gekregen van Mercedes)
Ik wil zien als ik een 220 cdi aanvink en amg pakket, hoe 1 uitlaat achteraan eruit ziet, wat een elegance chrome strip geeft op een zwarte of grijze wagen, ... ik vind dat Mercedes hun wagens niet voldoende in de verf zet in hun gallerij of configurator. Ik wil dat de optielijst interactie aangaat met het model, desnoods via statische foto's. Maar ik wil zien wat een panoramadak geeft op een zwarte, grijze wagen,...
Sommige opties passen niet bij elkaar, mar nu kan ik daar nergens een voorbeeld van zien.
Ik denk dat ik nog eens een brief (of mailtje) naar de Tollaan zal moeten sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLijkt me wel goeie prijs te zijn voor die kar, maar ik zou die nooit met die motorisatie kopen. Niet dat ik zoiets zou kopen, zegt me niets zo een SLK.
edit: Iedereen bedankt voor de respons trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenKompressor, wij hebben dezelfde motor in de C.
Ding is zeker vlot genoeg voor wat het gebruikt wordt (rond de kerktoren).
Maar zoals ik al zei: ik mis power onderin.
Voelt gewoon niet zo zwaar aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenWat betreft C-Klasse Berline & Break kan je dit perfect op de 360° views op de mb.be site
Stel ik wil een 220 of 320 cdi met een amg pakket, grijs irridium zilver, panoramadak, ... waar kan ik dat configureren?
C of E ...IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Iemand al meer info over een motor die zich tussen de 220 én de 320 CDI zal bevinden ? Het gaat namelijk over een C-klasse, ook een mogelijke opvolger in mijn geval..
Zolang ze die 4 cilinder diesels niet linken aan een nieuwe automatische versnellingsbak zou ik hem al niet moeten hebben. Ik rijd dagelijks met een E 220 CDI (150pk) mét automatische versnellingsbak én dat rijdt wel zeer goed maar toch is de motor er té licht voor, om er écht wat vermogensgevoel uit te halen !
Dat ze daar bij Mercedes maar snel aan een alternatief gaan denken ? MB-world, heb jij hier een voorlopige verantwoording voor ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIemand al meer info over een motor die zich tussen de 220 én de 320 CDI zal bevinden ? Het gaat namelijk over een C-klasse, ook een mogelijke opvolger in mijn geval..
Zolang ze die 4 cilinder diesels niet linken aan een nieuwe automatische versnellingsbak zou ik hem al niet moeten hebben. Ik rijd dagelijks met een E 220 CDI (150pk) mét automatische versnellingsbak én dat rijdt wel zeer goed maar toch is de motor er té licht voor, om er écht wat vermogensgevoel uit te halen !
Dat ze daar bij Mercedes maar snel aan een alternatief gaan denken ? MB-world, heb jij hier een voorlopige verantwoording voor ??
en er is ook al ff sprake om terug een 250 te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenAls het je interesseert: in de vorige GTO Magazine staat een heel artikel over de uurwerkbouwer naar aanleiding van het klokje in de S AMG.Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenThanks, zal eens rondkijken.
Bedankt voor de tip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpff dat geraakt hier niet op de oprit, te laag!
Als hij hier maar op de oprit geraakt.
Comment
Comment