Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
    Als het je interesseert: in de vorige GTO Magazine staat een heel artikel over de uurwerkbouwer naar aanleiding van het klokje in de S AMG.
    Thanks, zal eens rondkijken.

Comment

• Beste MB fanaten, lijkt dit een goede koop?http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=103413666

Comment

• Ziet er niet slecht uit, al ben ik geen fan van wit leder en de motor.
        Niet dat die niet sterk genoeg is, hij voldoet ruimschoots, maar ik mis wat power in de lage toeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          Ziet er niet slecht uit, al ben ik geen fan van wit leder en de motor.
          Niet dat die niet sterk genoeg is, hij voldoet ruimschoots, maar ik mis wat power in de lage toeren.
          Da's toch zo één met supercharger, niet? Chipje erin et voila.

Comment

• Zalige combo

Prijs lijkt me best eerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
              Zalige combo

Prijs lijkt me best eerlijk
              Lijkt me wel goeie prijs te zijn voor die kar, maar ik zou die nooit met die motorisatie kopen. Niet dat ik zoiets zou kopen, zegt me niets zo een SLK.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Da's toch zo één met supercharger, niet? Chipje erin et voila.
                Kompressor, wij hebben dezelfde motor in de C.
                Ding is zeker vlot genoeg voor wat het gebruikt wordt (rond de kerktoren).
                Maar zoals ik al zei: ik mis power onderin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                  Als ik 12 was (al meer dan 15 jaar geleden) stuurde ik een brief naar de tollaan te Brussel (toen had ik dat probleem ook al, maar nog niet het geld en het rijbewijs) dat ze een configurator moesten maken... (had mss beter een pattent genomen, want nu heb ik enkel een bedankbriefje gekregen van Mercedes)

Ik wil zien als ik een 220 cdi aanvink en amg pakket, hoe 1 uitlaat achteraan eruit ziet, wat een elegance chrome strip geeft op een zwarte of grijze wagen, ... ik vind dat Mercedes hun wagens niet voldoende in de verf zet in hun gallerij of configurator. Ik wil dat de optielijst interactie aangaat met het model, desnoods via statische foto's. Maar ik wil zien wat een panoramadak geeft op een zwarte, grijze wagen,...

Sommige opties passen niet bij elkaar, mar nu kan ik daar nergens een voorbeeld van zien.

Ik denk dat ik nog eens een brief (of mailtje) naar de Tollaan zal moeten sturen.
                  Wat betreft C-Klasse Berline & Break kan je dit perfect op de 360° views op de mb.be site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Lijkt me wel goeie prijs te zijn voor die kar, maar ik zou die nooit met die motorisatie kopen. Niet dat ik zoiets zou kopen, zegt me niets zo een SLK.
                    Dit is meer voor de vriendin dat ik eens aan het kijken ben

edit: Iedereen bedankt voor de respons trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Kompressor, wij hebben dezelfde motor in de C.
                      Ding is zeker vlot genoeg voor wat het gebruikt wordt (rond de kerktoren).
                      Maar zoals ik al zei: ik mis power onderin.
                      Heb juist nog eens gereden en de motor is echt nog wel "snel".
                      Voelt gewoon niet zo zwaar aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                        Wat betreft C-Klasse Berline & Break kan je dit perfect op de 360° views op de mb.be site
                        Hier kan ik toch geen panoramadak kiezen? of andere opties?

Stel ik wil een 220 of 320 cdi met een amg pakket, grijs irridium zilver, panoramadak, ... waar kan ik dat configureren?

C of E ...
                        IRIDIUM
                        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                        Helderzienden

Comment

• Iemand al meer info over een motor die zich tussen de 220 én de 320 CDI zal bevinden ? Het gaat namelijk over een C-klasse, ook een mogelijke opvolger in mijn geval..

Zolang ze die 4 cilinder diesels niet linken aan een nieuwe automatische versnellingsbak zou ik hem al niet moeten hebben. Ik rijd dagelijks met een E 220 CDI (150pk) mét automatische versnellingsbak én dat rijdt wel zeer goed maar toch is de motor er té licht voor, om er écht wat vermogensgevoel uit te halen !

Dat ze daar bij Mercedes maar snel aan een alternatief gaan denken ? MB-world, heb jij hier een voorlopige verantwoording voor ??

Comment

• Ik ben in de war
                            Mini en Mercedes C?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                              Iemand al meer info over een motor die zich tussen de 220 én de 320 CDI zal bevinden ? Het gaat namelijk over een C-klasse, ook een mogelijke opvolger in mijn geval..

Zolang ze die 4 cilinder diesels niet linken aan een nieuwe automatische versnellingsbak zou ik hem al niet moeten hebben. Ik rijd dagelijks met een E 220 CDI (150pk) mét automatische versnellingsbak én dat rijdt wel zeer goed maar toch is de motor er té licht voor, om er écht wat vermogensgevoel uit te halen !

Dat ze daar bij Mercedes maar snel aan een alternatief gaan denken ? MB-world, heb jij hier een voorlopige verantwoording voor ??
                              De 280 zal ook wel in de C komen zeker?

en er is ook al ff sprake om terug een 250 te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                Als het je interesseert: in de vorige GTO Magazine staat een heel artikel over de uurwerkbouwer naar aanleiding van het klokje in de S AMG.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Thanks, zal eens rondkijken.
                                Heb em gekocht maar heb het artikel nog niet gelezen.
                                Bedankt voor de tip.

Comment

• Daarnet in Leuven op de ring 2 zwarte R-klasse's 63 AMG tegengekomen, wat een überdikke karren :ilnlove:

Comment

• FOK die is geil in het rood!

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Een echte tomski kar

Comment

• pff dat geraakt hier niet op de oprit, te laag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          pff dat geraakt hier niet op de oprit, te laag!
                                          Dat hoeft ook niet.
                                          Als hij hier maar op de oprit geraakt.

Comment

Working...
                                          X