Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zalige karren, maar die motorkap vind ik op geen hol trekken
Als je die motor zichtbaar wilt maken, had ik eerder een stuk in plexiglas ofzo laten maken, en daar dan die witte lak lichtjes op laten uitfaden, zodat je dat effect krijgt dat ze ook dikwijls in photoshop bewerkingen voor brochures ed. gebruiken.
zalige karren, maar die motorkap vind ik op geen hol trekken
Als je die motor zichtbaar wilt maken, had ik eerder een stuk in plexiglas ofzo laten maken, en daar dan die witte lak lichtjes op laten uitfaden, zodat je dat effect krijgt dat ze ook dikwijls in photoshop bewerkingen voor brochures ed. gebruiken.
het is niet voor show te geven, de motor past er anders gewoon niet in
Het was ofwel zagen ofwel een andere/hoger motorkap steken, hij heeft(helaas) voor dat eerste gekozen...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Het was ofwel zagen ofwel een andere/hoger motorkap steken, hij heeft(helaas) voor dat eerste gekozen...
Zeker?
Het ziet er nochtans uit of alles nét onder het motorkapvlak blijft, ofwel zie ik slecht
Nuja, dan zou ik nog voor een hogere motorkap gekozen hebben
pffff, dat wil ik ni zeggen, na in totaal een 250000 kilometers met benzen op gas te rijden
gas is gewoon ni leuk als motorliefhebber algemeen, mijn gedacht veel mensen kunnen er mee leven, ik ook...maar tis ni 100%, das alles
Maar dat zijn meestal mensen die ook geen Benz als wagen kopen want die leggen andere prioriteiten in een wagen (U als uitzondering buiten beschouwing gelaten maar eigenlijk toch ook weer niet)
Hij heeft ook een dichte motorkap.
Maar die zorgt voor een beetje koelingsproblemen.
Thuis heb ik daar een volledige site over, over die kar.
Comment