Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
    Mijn wagen is Irridium zilver :

Zo mottig vind ik dat niet hoor !
    Op een C ok, maar op een S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Voor niet overdreven veel geld.

Comment

• 3x Bruno Sacco.
        (foto's genomen door RRD)

Last edited by ; 14/01/2008, 10:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Schitterend!

Comment

• Spijtig dat het een automaat is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Spijtig dat het een automaat is.
              Ik zocht eigenlijk een automaat.
              Ik vroeg me eigenlijk af of dat blauw (Aquamarine blauw metallic) wel een originele kleur is van Mercedes. Een zoektochtje op google leverde niet zoveel op.

Morgenvroeg om 09.00u ga ik hem bezichtigen.
              Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
              De prijs die ik wil betalen is € 7.500,00

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Ik zou max 7.500 geven (anderzijds is dit ook de 1ste jaargang van de CDI en die gaven nog al eens problemen). Persoonlijk zou ik uitkijken naar 1 van rond 2000 (die je ook rond die prijs kunt vinden)
                Die problemen over die cdi, kan je daar iets meer over vertellen?
                Je hebt gelijk, ik kan er eentje vinden van b.v 2000
                Maar wat me bij deze auto aansprak is o.a zijn kleur (origineel), zijn geringe kilometerstand (169.000), en het onderhoudsboekje. Verder is deze auto ook goed uitgerust, en is het een elegance versie.

Of ben ik te naief?

Comment

• kleur is origineel mb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cottonmouth Bekijk Berichten
                    Of ben ik te naief?
                    hangt ervan af hoeveel geld je hebt

als het ni zeer doet en je ziet deze graag (ikke zeker) is't een mooie 202 vind ik, door de opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      hangt ervan af hoeveel geld je hebt

als het ni zeer doet en je ziet deze graag (ikke zeker) is't een mooie 202 vind ik, door de opties
                      Ik heb de laatste weken honderden op het internet gezien.
                      Bij deze valt me op dat hij goed verzorgd is.
                      En ja, de kleur speelt mee eigenlijk.

Hoeveel geld ik heb? Wel ik heb enkele dagen een bod uitgebracht van € 7.100.
                      Nu zag ik net dat iemand anders een bod van € 7.500 heeft uitgebracht.
                      Dat is de prijs die ik er "ongeveer" wil voor geven.
                      Ik wil er max. € 7.800 voor geven.

Gelukkig heb ik snel gebeld voor een afspraak, en kan ik hem morgenvroeg al gaan bekijken, want als ik te lang wacht, is de kans groot dat hij weg is. Het is me al eerder eens overkomen.

Comment

Gelukkig heb ik snel gebeld voor een afspraak, en kan ik hem morgenvroeg al gaan bekijken, want als ik te lang wacht, is de kans groot dat hij weg is. Het is me al eerder eens overkomen.
                        jaja, blabla, tot je koopt, en dan vind je gigantisch veel dingen goekoper achteraf...

maar das ni erg

Comment

• schoon matten ook

Comment

• als de rest goed is zou de kleur mij niet storen.

Comment

Ik zocht eigenlijk een automaat.
                              Ik vroeg me eigenlijk af of dat blauw (Aquamarine blauw metallic) wel een originele kleur is van Mercedes. Een zoektochtje op google leverde niet zoveel op.

Morgenvroeg om 09.00u ga ik hem bezichtigen.
                              Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
                              De prijs die ik wil betalen is € 7.500,00
                              Ik had het eigenlijk over die 300E AMG.

Een CDI zou ik ook altijd in automaat nemen.

Comment

Die problemen over die cdi, kan je daar iets meer over vertellen?
                                Je hebt gelijk, ik kan er eentje vinden van b.v 2000
                                Maar wat me bij deze auto aansprak is o.a zijn kleur (origineel), zijn geringe kilometerstand (169.000), en het onderhoudsboekje. Verder is deze auto ook goed uitgerust, en is het een elegance versie.

Of ben ik te naief?
                                Ik dacht dat het vooral over lekkende injectoren ging (het was vooral een prijzig probleem om op te lossen).

Ik vind zelf dat deze wagens nu ook nog hoog geprijsd zijn en blijven maar om een vb te geven. Ik heb 1,5 jaar geleden zo een MB kunnen kopen van 2000, wel een sedan, maar ook slechts 140.000 km, automaat, elegance, ... voor de prijs van 7.500 euro. Dus die wagen was toen 6 jaar oud, de deze is er al bijna 10.

Als hij je aanstaat, de km-stand klopt en de wagen is goed in orde en je wilt dat aan de wagen geven dan zou ik zeggen kopen (maar persoonlijk zou ik kijken naar 1 van de laatste productiejaren)

Comment

• lekkende injectoren zou je direct moeten ruiken

Comment

Working...
                                  X