Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zocht eigenlijk een automaat.
Ik vroeg me eigenlijk af of dat blauw (Aquamarine blauw metallic) wel een originele kleur is van Mercedes. Een zoektochtje op google leverde niet zoveel op.
Morgenvroeg om 09.00u ga ik hem bezichtigen.
Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
De prijs die ik wil betalen is € 7.500,00
Ik zou max 7.500 geven (anderzijds is dit ook de 1ste jaargang van de CDI en die gaven nog al eens problemen). Persoonlijk zou ik uitkijken naar 1 van rond 2000 (die je ook rond die prijs kunt vinden)
Die problemen over die cdi, kan je daar iets meer over vertellen?
Je hebt gelijk, ik kan er eentje vinden van b.v 2000
Maar wat me bij deze auto aansprak is o.a zijn kleur (origineel), zijn geringe kilometerstand (169.000), en het onderhoudsboekje. Verder is deze auto ook goed uitgerust, en is het een elegance versie.
als het ni zeer doet en je ziet deze graag (ikke zeker) is't een mooie 202 vind ik, door de opties
Ik heb de laatste weken honderden op het internet gezien.
Bij deze valt me op dat hij goed verzorgd is.
En ja, de kleur speelt mee eigenlijk.
Hoeveel geld ik heb? Wel ik heb enkele dagen een bod uitgebracht van € 7.100.
Nu zag ik net dat iemand anders een bod van € 7.500 heeft uitgebracht.
Dat is de prijs die ik er "ongeveer" wil voor geven.
Ik wil er max. € 7.800 voor geven.
Gelukkig heb ik snel gebeld voor een afspraak, en kan ik hem morgenvroeg al gaan bekijken, want als ik te lang wacht, is de kans groot dat hij weg is. Het is me al eerder eens overkomen.
Gelukkig heb ik snel gebeld voor een afspraak, en kan ik hem morgenvroeg al gaan bekijken, want als ik te lang wacht, is de kans groot dat hij weg is. Het is me al eerder eens overkomen.
jaja, blabla, tot je koopt, en dan vind je gigantisch veel dingen goekoper achteraf...
Ik zocht eigenlijk een automaat.
Ik vroeg me eigenlijk af of dat blauw (Aquamarine blauw metallic) wel een originele kleur is van Mercedes. Een zoektochtje op google leverde niet zoveel op.
Morgenvroeg om 09.00u ga ik hem bezichtigen.
Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten?
De prijs die ik wil betalen is € 7.500,00
Die problemen over die cdi, kan je daar iets meer over vertellen?
Je hebt gelijk, ik kan er eentje vinden van b.v 2000
Maar wat me bij deze auto aansprak is o.a zijn kleur (origineel), zijn geringe kilometerstand (169.000), en het onderhoudsboekje. Verder is deze auto ook goed uitgerust, en is het een elegance versie.
Of ben ik te naief?
Ik dacht dat het vooral over lekkende injectoren ging (het was vooral een prijzig probleem om op te lossen).
Ik vind zelf dat deze wagens nu ook nog hoog geprijsd zijn en blijven maar om een vb te geven. Ik heb 1,5 jaar geleden zo een MB kunnen kopen van 2000, wel een sedan, maar ook slechts 140.000 km, automaat, elegance, ... voor de prijs van 7.500 euro. Dus die wagen was toen 6 jaar oud, de deze is er al bijna 10.
Als hij je aanstaat, de km-stand klopt en de wagen is goed in orde en je wilt dat aan de wagen geven dan zou ik zeggen kopen (maar persoonlijk zou ik kijken naar 1 van de laatste productiejaren)
Comment