freaks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa, maar 'ie is wel mint.
vreemd dat 'ie geen toerenteller heeft, en dat de verkoper van zo'n kar niet weet dat het 125pk is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenvoor die prijs haal ik ze liever bij marco!
true true
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvreemd dat 'ie geen toerenteller heeft, en dat de verkoper van zo'n kar niet weet dat het 125pk is...
had een 300 tdt een toerenteller standaard ik denk van niet
waarom ook als je ziet op de streepjes wanneer je kar in't rood gaaaaaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheeft geen us bumpers
die zullen verwisseld zijn bij invoering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhad een 300 tdt een toerenteller standaard ik denk van niet
waarom ook als je ziet op de streepjes wanneer je kar in't rood gaaaaaat
Ik dacht dat de 300 turbodiesel altijd standaard toerenteller had.
Maar ik kan fout zijn.
De atmo 300D sowieso niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeen us bumpers maar wel airco
automatische airco...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendie zullen verwisseld zijn bij invoering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk dacht dat de 300 turbodiesel altijd standaard toerenteller had.
Maar ik kan fout zijn.
De atmo 300D sowieso niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenmijn oma haar 300TDT had dat ook niet, dat was zo'n grote klok dat daar stond
Ah oké. Thx voor de verduidelijking!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet hout hangt nog wel netjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk merkte gewoon even op dat ie op die foto er erg sjonnie uit ziet. That's all
Comment
Comment