Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIn geval van een 55 met zo'n massa koppel wel denk ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengelieve nederlands te praten, met haar op speelt geen rol
maar ik heb soms moeite om wb te verstaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvind daar eens een leuk nederlands woord voor uit, en cultiveer dat
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDrop the hammer
Als je je voet snel neer ramt vertrekt 'ie eerst hard en dan pas krijg je de brute duw dat alles ineens vrijkomt...
Maar dat komt door het turbodiesel karakter wrs.
Ik vermoed dat het bij een kompressor niet anders is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBij de E heeft torquebraken meer effect, dan heb je instant power omdat de druk al is opgebouwd.
Als je je voet snel neer ramt vertrekt 'ie eerst hard en dan pas krijg je de brute duw dat alles ineens vrijkomt...
Maar dat komt door het turbodiesel karakter wrs.
Ik vermoed dat het bij een kompressor niet anders is?
Maar er zijn ook wagens die op straatbanden geen benefit hebben van torque-braken. Voorbeeld hiervan is een CL600 (de last gen - ik ben de code vergeten), die heeft namelijk zo veel koppel dat je met torque braking alleen te veel wielspin off the line krijgt.
Oorspronkelijk geplaatst door Edmunds Inside LineWith the ESP off, mash the gas and the CL600 leaves with exactly the correct amount of wheelspin. M-B has figured the tire-grip/gear ratio/torque converter relationship down to perfection. The rate of acceleration seemed to increase as speed increased. It feels like it would run right up to top speed at the same rate. Upshifts are very smooth -- almost imperceptible.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenMja, dat probleem heb je met een 55 AMG nochtans ook, met het ESP uit rookt dat ding gewoon tot 130 zijn banden op...
En met het ESP aan vertraagt dat ferm denk ik
Nogmaals, het hangt allemaal van de auto af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOproken of gewoon lichtjes wielspin? Een beetje wielspin soms beter dan geen wielspin.
Nogmaals, het hangt allemaal van de auto af.
+ YouTube Video
Comment
Comment