Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Punt van kritiek: de automaat. Die is mijns inziens erg verouderd.

Die is dan ook al 20 jaar oud

Comment

• En schakelt bagger.

Sterker nog, die schakelt gewoonweg niet terug als je wat snelheid vermindert.

Comment

En schakelt bagger.

Sterker nog, die schakelt gewoonweg niet terug als je wat snelheid vermindert.
        Snelheid moet ook enkel maar opgebouwd worden

Comment

• Comment

• Vraag is of hij onder de kap ook is aangepakt.

Comment

• Comment

Ik zou geen W126 kopen.
                Niks als miserie .

Nee, serieus. Goede kar.
                Ik heb zelf een W126 300SE op gas met 430.000km. Nooit problemen mee.

Een automatic is normaal niet mijn ding maar op een merc S-Classe is dit de enige juiste keuze ! gaat beter bij zijn karakter.
                430000 dan ben ik nog goed voor 200000km

Comment

• ik reed er ook erg graag mee

zou er zo terug mee op de baan willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

ik wou direct 'dik' typen toen ik dat brabus-embleempje zag... maar eigenlijk vind ik hier niet veel 'dik' aan

die velgen, die uitlaatjes, die mistlampen.... ik zou dit nooit boven een oem CL 600 of CL 63 verkiezen

Comment

Kerel ik heb het je al gezegd.

Dat ding kan je laten afstellen.

Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
                      Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.

Comment

• bij de v8 moet die bak zoooo goed passen !!!

de 260 zeker maar de 300 ook wel zijn beetje ondergemotoriseerd en hernemen met hun eigelijk nogal hoogtoerige zescylinders veel te traag (voor jou)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Kerel ik heb het je al gezegd.

Dat ding kan je laten afstellen.

Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
                          Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.
                          Ie kan beter een BMW kopen.

Zijn wij van dag gezaag af voor ff, en dan zal hij beseffen dat zijn S toch niet zo slecht is

Comment

• true .

Comment

• zou putje die auto platstampen ?

Comment

• Volgens mij niet.

Dat is niet de stijl van maserati-rijders

Comment

• das mijn beeld ook, maar beelden zeggen ni veel natuurlijk

Comment

Vraag is of hij onder de kap ook is aangepakt.
                                    Yep. Die kar is customised by MB in Bree. Hij heeft alle Brabus addenda, en is zelf nog aangepast door Modern in Bree.

Wie anders als Mannfred. Het B- logo in de neus is ook op maat gemaakt door Modern, en hindert het distronic niet.

Ik ga je het prijskaartje van die CL niet zeggen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      ik wou direct 'dik' typen toen ik dat brabus-embleempje zag... maar eigenlijk vind ik hier niet veel 'dik' aan

die velgen, die uitlaatjes, die mistlampen.... ik zou dit nooit boven een oem CL 600 of CL 63 verkiezen
                                      Dat zijn natuurlijk ook zijn wintervelgen he.

Comment

• Manfred heeft ook een GL500 ergens rondrijden die volledig door Brabus aangepakt is, twv een dikke 50 000 euro.

Dashboard volledig nieuwe, motortuning, remmen, velgen, hout in het dashboard zijn ze speciaal gaan halen in Zweden, ...

Hij heeft me ook mooie Brabus velgjes aangeboden voor onder de W124.

Comment

• wat krijg jij van manfred voor die reclame?

Comment

Working...
                                          X