Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenYep. Die kar is customised by MB in Bree. Hij heeft alle Brabus addenda, en is zelf nog aangepast door Modern in Bree.
Wie anders als Mannfred. Het B- logo in de neus is ook op maat gemaakt door Modern, en hindert het distronic niet.
Ik ga je het prijskaartje van die CL niet zeggen :-)
Net zoals het logo vanachter.
Brabus maakt die omdat ze niet met een ster op een autosalon mogen staan. lijkt me dus een kleine moeite om dat via brabus gewoon te bestellen. ipv een gewone garage die beweerd dat ze dat op maat speciaal laten maken.
Comment
-
Vet, die CLK!
Wel precies wat kleurverschil tussen de deur en het paneel ernaast...
Knappe velgjes maar de CLK BS zijn net de knapste velgen die AMG heeft, ik zou ze er zeker en vast laten opstaan...
't is natuurlijk 'maar' 19'' wat niet genoeg is voor de gemiddelde Amerikaan..
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenKan je toch op elke Brabus laten zetten.
Net zoals het logo vanachter.
Brabus maakt die omdat ze niet met een ster op een autosalon mogen staan. lijkt me dus een kleine moeite om dat via brabus gewoon te bestellen. ipv een gewone garage die beweerd dat ze dat op maat speciaal laten maken.
Ze kunnen het ongetwijfeld wel.
Comment
-
Vette CLK, ook al ben ik nog steeds niet tevreden over de algemene lijn van die wagen. Ach, het ziet er toch een stuk beter uit dan de standaard CLK.
Anderzijds: dergelijke aanpassingen op een nieuwe C ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenManfred heeft ook een GL500 ergens rondrijden die volledig door Brabus aangepakt is, twv een dikke 50 000 euro.
Dashboard volledig nieuwe, motortuning, remmen, velgen, hout in het dashboard zijn ze speciaal gaan halen in Zweden, ...
Hij heeft me ook mooie Brabus velgjes aangeboden voor onder de W124.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGisteren van mijn vader te horen gekregen dat mijn oom zijn G (swb van begin jaren '83) verkocht heeft voor 2.000 euro (zonder ons iets te laten weten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKerel ik heb het je al gezegd.
Dat ding kan je laten afstellen.
Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.
Een auto moet hard gaan in een rechte lijn, meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk pas mij niet graag aan.
Een auto moet hard gaan in een rechte lijn, meer niet.
Daarvoor heb je dan die S4..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom anders zou je een wagen verkopen met X-plaat.
Eerste eigenaar, geloof ik niets van.
Zie die pinkers en GPS nu, 100% zeker sjaloekie
En die kont die zo hangt... brrrr
Comment
Comment