Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    wat krijg jij van manfred voor die reclame?
    Hij zegt het juist: Brabus-velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
      Yep. Die kar is customised by MB in Bree. Hij heeft alle Brabus addenda, en is zelf nog aangepast door Modern in Bree.

Wie anders als Mannfred. Het B- logo in de neus is ook op maat gemaakt door Modern, en hindert het distronic niet.

Ik ga je het prijskaartje van die CL niet zeggen :-)
      Kan je toch op elke Brabus laten zetten.
      Net zoals het logo vanachter.
      Brabus maakt die omdat ze niet met een ster op een autosalon mogen staan. lijkt me dus een kleine moeite om dat via brabus gewoon te bestellen. ipv een gewone garage die beweerd dat ze dat op maat speciaal laten maken.

Comment

• Comment

• HRE-velgen

Comment

• Gisteren van mijn vader te horen gekregen dat mijn oom zijn G (swb van begin jaren '83) verkocht heeft voor 2.000 euro (zonder ons iets te laten weten)

Comment

• Vet, die CLK!

Wel precies wat kleurverschil tussen de deur en het paneel ernaast...

Knappe velgjes maar de CLK BS zijn net de knapste velgen die AMG heeft, ik zou ze er zeker en vast laten opstaan...

't is natuurlijk 'maar' 19'' wat niet genoeg is voor de gemiddelde Amerikaan..

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Kan je toch op elke Brabus laten zetten.
                Net zoals het logo vanachter.
                Brabus maakt die omdat ze niet met een ster op een autosalon mogen staan. lijkt me dus een kleine moeite om dat via brabus gewoon te bestellen. ipv een gewone garage die beweerd dat ze dat op maat speciaal laten maken.
                Neen. Brabus biedt dat logo niet aan.

Ze kunnen het ongetwijfeld wel.

Comment

• Vette CLK, ook al ben ik nog steeds niet tevreden over de algemene lijn van die wagen. Ach, het ziet er toch een stuk beter uit dan de standaard CLK.
                  Anderzijds: dergelijke aanpassingen op een nieuwe C ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• De nieuwe GLK is ook niet mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                      Manfred heeft ook een GL500 ergens rondrijden die volledig door Brabus aangepakt is, twv een dikke 50 000 euro.

Dashboard volledig nieuwe, motortuning, remmen, velgen, hout in het dashboard zijn ze speciaal gaan halen in Zweden, ...

Hij heeft me ook mooie Brabus velgjes aangeboden voor onder de W124.
                      Daar rijdt ook een dikke ML320 CDI Brabus rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        Gisteren van mijn vader te horen gekregen dat mijn oom zijn G (swb van begin jaren '83) verkocht heeft voor 2.000 euro (zonder ons iets te laten weten)
                        zo'n dingen zijn balen, een kollega heeft zijn lambretta zo ook net verkocht voor luttele euros

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Kerel ik heb het je al gezegd.

Dat ding kan je laten afstellen.

Maar voor de rest heb je 'gelijk'. Hoewel ik niet inzie waarom je een automaat van 20-25 jaar oud zou vergelijken met een moderne bak?
                          Pas je rijstijl aan. Tis geen racekar, dat weet jij ook.
                          Ik pas mij niet graag aan.

Een auto moet hard gaan in een rechte lijn, meer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Ik pas mij niet graag aan.

Een auto moet hard gaan in een rechte lijn, meer niet.

Daarvoor heb je dan die S4..

Comment

• Verkoop de S dan?

Comment

• 500€ geef ik ervoor.

Ik zou er meer voor willen geven, maarja, LPG én zoveel km's.
                                Dat kan nooit goed gaan

Comment

• Denk ik ook.

Wss kapotte koppakking (M103), versleten kleppen en injectoren; en wss ongeval gehad en herspoten. (auto ziet er te goed uit, kan niet waar zijn...)

Comment

• Ik dump hem nog liever in de vaart dan dat ik hem aan jullie verkoop vriendjes.

Comment

• Waarom anders zou je een wagen verkopen met X-plaat.

Eerste eigenaar, geloof ik niets van.

Zie die pinkers en GPS nu, 100% zeker sjaloekie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten

Vet maar zo'n onrealistische foto... photoshopped?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Waarom anders zou je een wagen verkopen met X-plaat.

Eerste eigenaar, geloof ik niets van.

Zie die pinkers en GPS nu, 100% zeker sjaloekie

En die kont die zo hangt... brrrr

Comment

Working...
                                          X