Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit weekend kan ik eens bollen met een dikke 211 E320CDI-T
T'is een 270 zo blijkt
Ik rij er best graag mee. Zalig fulllll option ding
Herman Karton klinkt lekker, net zoals die vijfpitter.
Ding heeft lekker veel koppel op midden toeren, maar op hoge toeren valt het wat dood. De automaat is ook veel te indisicive vind ik... op lagere snelheden altijd maar op en neer schakelen. Schakelt wel boterzacht.
Ik rij er best graag mee. Zalig fulllll option ding
Herman Karton klinkt lekker, net zoals die vijfpitter.
Ding heeft lekker veel koppel op midden toeren, maar op hoge toeren valt het wat dood. De automaat is ook veel te indisicive vind ik... op lagere snelheden altijd maar op en neer schakelen. Schakelt wel boterzacht.
Bij de ML 270CDI is dat schakelen bij 140 op teller.
Het ding heeft toch bijna 180k gelopen, en ziet er nog als nieuw uit. Wat me nu opvalt is dat hij bij vertrek pas op 2000 toeren ofzo 'grijpt'. Vertrekken op 1300-1400 toeren is quasi niet mogelijk.
Het geluid is wel zaalig, vooral terugschakelen van 3 naar 2 geeft een zalig diepe brom
Comment