Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe wagen

Comment

• amai nog nie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Slechtste fotosoep ever

Comment

• Who gives a shit.

Die karren

Comment

• WTF

Snelle Mercedessen, we kennen er genoeg. Alleen al vanuit Mercedes zelf kun je er genoeg krijgen. Mocht je nou de populaire ML63 AMG gekocht hebben maar je vind hem toch niet snel genoeg, dan kun je ´m langsbrengen bij Kleemann. Kleemann monteert op de 6.2 liter motor een bi-turbo!

Terwijl de standaard ML63 het tot 510 pk schopt, perst Kleemann er maarliefst 800 paarden uit en een trekkracht van 1000Nm! De ML63K Bi-turbo, zoals Kleemann hem noemt, doet de sprint naar de 100 in 4 seconden en de Benz stopt pas met accelereren bij een snelheid van maarliefst 300 km/h.
            Optisch zijn er ook enkele veranderingen. Zo staat de ML63K Bi-turbo op speciale 20 inch Kleemann velgen, heeft hij andere uitlaatjes en een kilometerteller die tot 400 km/h gaat. De ML63K Bi-turbo is enkel verkrijgbaar in de speciaal samengestelde kleur Nordic White. Zoals je tegenwoordig veel matkleuren ziet is dit natuurlijk ook matwit.

Comment

• Ah, is ie klaar?

En qua bodykit lijkt me dat ook on-kleeman.
              vet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Ohja, momenteel hebben we een B180CDI CVT als vervangwagen. (Viano is binnen voor herstelling).

Man WAT EEN KUTBAK

Dat ding heeft 18000km, en voelt versletener en crappier aan dan m'n 190E of 300TD of 320CDI of m'n zus haar Clio met 150.000km of ... alles!

Rijgedrag trekt op geen zak imo. Stuur is vééél te licht en zonder gevoel (is dat elektrisch bekrachtigd ofzo??), zitpositie vond ik leuk in de showroom, maar IRL is het bagger. Je voelt ook dat er iets mis is met de plaatsing van de voortrein, tijdens remmen of accelereren in een bocht...

En die CVT... wtf
                Zogezegd heeft dat 'gesimuleerde' versnellingen... nou, dat trekt dus op geen zak. Ik had een schakelgedrag verwacht à la Multitronic-in-tiptronic-mode... maar nee jong.. zo onduidelijk, zo 'detached', zo buuueh!

Die motor... wtf....
                Klinkt als een échte traktor. Diegene die nu nog zegt dat een 4-cilinder TDI een traktormotor is en een CDI niet... fuck off..
                Bijkomend trekt het ding voor geen meter op. Denk dat m'n 190 sneller is. Zelfs geen greintje koppelgevoel, niks. Gewoon zo wat duf 'snelheid vermeerderen'...

Eigenlijk vind ik het wel wat spijtig. Heb de B-klasse altijd een toffe verschijning gevonden, en heb steeds gedacht dat dat idem zou rijden... maar boy, wat is dit een tegenvaller zeg...

Wel moet u ongelijk geven in 2006 heb ik 22.000km gereden met een B180 cdi met cvt & dit jaar met een A180 CDI met CVT (16000km)en beide wagens zijn zeer tof en zijn in s stand zeer snel bij het optrekken. De cvt moet je gewoon worden, het is niet zo als een automaat. dus ligt het mischien aan u......... Volgend jaar terug een B200 cdi met cvt dus zal zien .......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Edspider85 Bekijk Berichten
                  Wel moet u ongelijk geven in 2006 heb ik 22.000km gereden met een B180 cdi met cvt & dit jaar met een A180 CDI met CVT (16000km)en beide wagens zijn zeer tof en zijn in s stand zeer snel bij het optrekken. De cvt moet je gewoon worden, het is niet zo als een automaat. dus ligt het mischien aan u......... Volgend jaar terug een B200 cdi met cvt dus zal zien .......

Ja het ligt ongetwijfeld aan mij.

Mijn vader vind het ding ook 'o zo fantastisch'.

Ik vind er niks aan.

M'n 190E of 300TD rijden STUKKEN beter.

Comment

• Die Kleemann is leuk.

Comment

• Snel jeepje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten

autoweek.nl
                        VET!! Alleen dat hout nog in pianolak en dit is AF!

Comment

Dat stukken gedeelte is mss wat te letterlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Dat stukken gedeelte is mss wat te letterlijk?

houd je lelijke mond, limburger.

Comment

• Benny weet niets!

Comment

Ja het ligt ongetwijfeld aan mij.

Mijn vader vind het ding ook 'o zo fantastisch'.

Ik vind er niks aan.

Dat ligt ook aan u

Ik had dat ook met de Espace.

en dat gevoel is aan het omslaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Dat ligt ook aan u

Ik had dat ook met de Espace.

en dat gevoel is aan het omslaan

Dan nog hoor.

Ik heb datzelfde gevoel (alleen in mindere mate als met de B-klasse) als ik de 300TD met de 320CDI vergelijk.

Ik rijd van bij het begin véééél liever met de 300 dan met de 320. En dat is nu; 5 jaar later, en desondanks de chiptuning en al den bazaar; nog steeds het geval.

Ik zie niet in waarom dat zou omslaan.

Het hangt af van je voorkeur. Van wat JIJ tof vind in het rijgedrag van een auto.

Ik blijf het zeggen, mercedes heeft z'n allerbeste auto's al LANG gemaakt, en het zal nog héél lang duren (en volgens mij zelfs nog feller: het zal NOOIT meer gebeuren) dat ze dat opnieuw doen...

Comment

Dan nog hoor.

Ik heb datzelfde gevoel (alleen in mindere mate als met de B-klasse) als ik de 300TD met de 320CDI vergelijk.

Ik rijd van bij het begin véééél liever met de 300 dan met de 320. En dat is nu; 5 jaar later, en desondanks de chiptuning en al den bazaar; nog steeds het geval.

Ik zie niet in waarom dat zou omslaan.

Het hangt af van je voorkeur. Van wat JIJ tof vind in het rijgedrag van een auto.

Ik blijf het zeggen, mercedes heeft z'n allerbeste auto's al LANG gemaakt, en het zal nog héél lang duren (en volgens mij zelfs nog feller: het zal NOOIT meer gebeuren) dat ze dat opnieuw doen...
                                    Goh, je moet van die B ook niet verwachten dat ie bochten aansnijdt als een Kart he...
                                    Vergelijk die eens met waardige tegenstanders
                                    Bij mij duurde het ook tot ik de Sharan reed voor ik besefte dat een Espace wel goed is

En dat laatste ga ik zelfs niet beginnen discussieren, op zich heb je wel gelijk, maar je vergeet bepaalde dingen.

Comment

Goh, je moet van die B ook niet verwachten dat ie bochten aansnijdt als een Kart he...

Dat is nochthans wat velen beweren, als ze met die kar gereden hebben...

Comment

Vergelijk die eens met waardige tegenstanders
                                        Neen.

Ik vergelijk met de auto's waarmee ik kan vergelijken.

in dit geval vergelijk ik een moderne Mercedes-Benz, waarvan iedereen zo heftig beweert dat 'ie fantastisch rijdt, met oudere Benzen, die ik goed ken.

En daarbij... ik moet zelfs helemaal niet 'vergelijken', om tot de conclusie te komen (voor mij persoonlijk, uiteraard), dat die kar me TOTAAL niet ligt. Ik had daar véél meer van verwacht, en ik vond het echt letterlijk 'cheap' rijden...

Comment

Dat is nochthans wat velen beweren, als ze met die kar gereden hebben...

Oke, hij rijdt beter dan een Espace of Scenic.
                                          Dan de Touran ook, maar das nu eenmaal een camionette.

Maar om nu te zeggen dat ie beter rijdt dan een kart is er wel over

De bedoeling van die wagen is om lange afstanden comfortabel en met veel ruimte af te leggen.
                                          En dat is mislukt. Ruimte is er te kort en echt comfortabel is hij ook niet.

Maar hij is wél knap gestyled, voor zo een bus

Comment

Working...
                                          X