Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    En dat laatste ga ik zelfs niet beginnen discussieren, op zich heb je wel gelijk, maar je vergeet bepaalde dingen.

wat bedoel je?

Dat dat bedrijf op een bepaald moment is overgenomen door boekhouders, die de plaats innamen van de ingenieurs?

Comment

Oke, hij rijdt beter dan een Espace of Scenic.
      Dan de Touran ook, maar das nu eenmaal een camionette.

Maar om nu te zeggen dat ie beter rijdt dan een kart is er wel over

De bedoeling van die wagen is om lange afstanden comfortabel en met veel ruimte af te leggen.
      En dat is mislukt. Ruimte is er te kort en echt comfortabel is hij ook niet.

Maar hij is wél knap gestyled, voor zo een bus

Veel mensen zijn gek van die B-klasse.

Of die nu 'beter rijdt als een kart' (whatever that means...) is uiteraard helemaal overdreven.

Ja, hij is heel knap gestyled.

Daar stopt het bij, voor mij.

Comment

• Dat heet uit je vastgeroeste omgeving losrukken
        Ik had dat ook met euhm... BMW. ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          Neen.

Ik vergelijk met de auto's waarmee ik kan vergelijken.

in dit geval vergelijk ik een moderne Mercedes-Benz, waarvan iedereen zo heftig beweert dat 'ie fantastisch rijdt, met oudere Benzen, die ik goed ken.

En daarbij... ik moet zelfs helemaal niet 'vergelijken', om tot de conclusie te komen (voor mij persoonlijk, uiteraard), dat die kar me TOTAAL niet ligt. Ik had daar véél meer van verwacht, en ik vond het echt letterlijk 'cheap' rijden...
          Je moet dat tijd geven

Mijn oom ging van 730d naar Range. Eerste weken moest ie niets van Range hebben, had spijt, had al een nieuwe 7 gaan bestellen. Tegen dat 7 geleverd moest worden was ie Range gewoon en heeft ie 7 geanulleerd. Toen had de Range zijn kilometers en moest er een vervanging gezocht worden. Wagens die aan bod kwamen: Range, Cayenne, Q7 en GL. Zijn gedacht was omgeslagen.

Nuja, ik zeg niet dat dat bij u ga zijn, maar ik als verdediger van monovolumes wil het toch proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Dat heet uit je vastgeroeste omgeving losrukken
            Ik had dat ook met euhm... BMW. ofzo.

Neen, Reynaerde. Je bent wéér fout.

Met alle respect, en dat komt mss wat arrogant over, maar ik weet héél goed wat ik zoek in een auto, wat ik verwacht, en vooral: WAT IK NU HEB.

En inderdaad... ik ben het laatste jaar ook zéér BMW-minded geworden... Het rijgedrag van die karren 'klopt' gewoon met mijn rijstijl en wat ik zoek... enzo.

Comment

• Is het niet eerder een kwestie van gewoonte?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

wat bedoel je?

Dat dat bedrijf op een bepaald moment is overgenomen door boekhouders, die de plaats innamen van de ingenieurs?
                Beste Benz ooit = 300SLR

Boekhouders hebben inderdaad teveel te zeggen gekregen.
                Maar de laatste tijd gaat het terug beter. De nieuwe AMG's zijn veelbelovend, en de C is ook geweldig als je het mij vraagt.

Comment

Je moet dat tijd geven

Bullshit.

There's no second chance for a first impression... of hoe dat cliché gedoe ook gaat..

En dat geld zéker voor auto's, imo.

Als een auto je al niet het minste kan bekoren, zelfs 'meevallen' de eerste kilometers dat je ermee rijdt... wat gaat dat dan geven eens je de échte struikelpunten van die kar gaat ontdekken...

Oké, je moet vaak 'leren rijden' met een auto, wat gewoon worden, etc... maar dat kan je vaak, als je een beetje intelligent rijdt, na een paar 10-tallen kilometers zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Is het niet eerder een kwestie van gewoonte?
                    Ja.

Velen beseffen niet wat dat is heb ik de indruk.
                    Iedereen waartegen ik zeg dat ik de oude Espace zo geweldig vind lacht mij vierkantig uit.

Comment

Dat denk ik niet.

Toen ik met die A3 Sportback reed...
                      Vanaf de éérste kilometer was ik gék van dat ding... en dat is niet veranderd naarmate ik er meer met reed.

Comment

Beste Benz ooit = 300SLR

Boekhouders hebben inderdaad teveel te zeggen gekregen.
                        Maar de laatste tijd gaat het terug beter. De nieuwe AMG's zijn veelbelovend, en de C is ook geweldig als je het mij vraagt.

dat is allemaal waarheid.

Comment

Bullshit.

There's no second chance for a first impression... of hoe dat cliché gedoe ook gaat..

En dat geld zéker voor auto's, imo.

Als een auto je al niet het minste kan bekoren, zelfs 'meevallen' de eerste kilometers dat je ermee rijdt... wat gaat dat dan geven eens je de échte struikelpunten van die kar gaat ontdekken...

Oké, je moet vaak 'leren rijden' met een auto, wat gewoon worden, etc... maar dat kan je vaak, als je een beetje intelligent rijdt, na een paar 10-tallen kilometers zeker...
                          Weet je nog hoe ik kritiek gaf op die nieuwe Espace?

Awel, die kritiek is volledig verdwenen. Op toerenteller en tractiecontrole na

Ik wil een Avantime!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Dat denk ik niet.

Uiteraard, gewoonte speelt zeker 'een' rol...

maar die speelt toch niet fel mee als ik de eerste keer met een auto rijd. Dan let ik, al durf ik het zelf zeggen, redelijk 'objectief' (vanuit m'n eigen 'wat ik zoek' idee, uiteraard) de rij-eigenschappen van een auto bekijk...

Comment

Weet je nog hoe ik kritiek gaf op die nieuwe Espace?

Awel, die kritiek is volledig verdwenen. Op toerenteller en tractiecontrole na

Ik wil een Avantime!

Dat is goed voor jou.

Comment

• Ik moest vroeger ook niks weten van een A klasse, en nu..
                                C klasses vond ik ook niet al te geweldig, en na een eerste keer rijden met eentje was ik ook niet van gedacht te veranderen. De 2de keer daarentegen... Ik vrees dat de nieuwe C me helemaal gek zou maken

Comment

• Tijd voor een Benz.

Geniet ervan, want het is een van de laatste goei

En een van de mooisten

Comment

• gulle zijt allemaal zwak.

Comment

Tijd voor een Benz.

Geniet ervan, want het is een van de laatste goei

En een van de mooisten

faak

Comment

• Hier is de achteruitgang van Benz begonnen.

Dit is het bewijs:

Comment

• En benz had toen zo een voorsprong dat het tot dit duurde voor de rest hen had ingehaald

Das een 20 jaar...

Comment

Working...
                                          X