Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carlito

Comment

• carlo

Comment

• Hij stelt alles altijd zo simpel voor, hé...

Comment

• Wat moet het leven makkelijk zijn als je Carlito heet.

Comment

• Dat hij er gewoon voor zorgt dat er binnekort iets deftig op z'n oprit staat.

Om er dan niet mee te durven rijden

Comment

• Comment

• En toch vind ik dat ik gelijk heb.

En ik heb er een hele goede reden voor.

Die vleugeltjes waren de 1e keer in de geschiedenis van Benz dat er iets op een Benz stond dat ontworpen was omdat het op dat moment mode was. Daarvoor bepaalde Benz zijn eigen richting, wars van alle mode- en andere grillen.

Comment

• en daarom zijn het de laatste echte benzen?

ok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    En toch vind ik dat ik gelijk heb.

uiteraard !

Comment

• we zouden stom zijn om zo laat op de avond u nog ongelijk te beginnen geven. Is de moeite niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        en daarom zijn het de laatste echte benzen?

ok
                        Laat mij dat toch denken...

Wacht, laten we ff met foto's demonstreren

Voor de overgang:

Tijdens de overgang:

Na de overgang

Comment

• maar wacht, jij zegt dus... als ik je goed begrijp... dat bv een 123/124/126/190/... geen échte benzen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            maar wacht, jij zegt dus... als ik je goed begrijp... dat bv een 123/124/126/190/... geen échte benzen zijn?
                            Jawel.

Benzen hebben tot aan halverwege de jaren 90 boven al de rest gestaan.

Voordien stonden ze gewono stukken hoger.

Maar laat mij vrij een model kiezen van uit de geschiedenis van benz, en het zal er geen zijn van dat lijstje dat jij hierboven zet neen.

Comment

• owkeeey...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Dat is nochthans wat velen beweren, als ze met die kar gereden hebben...
                                goh... mijn ervaring slaat vooral op de vorige A, met de nieuwe heb ik niet zo veel ervaring. En eigenlijk durf ik moeilijk te vergelijken, omdat ik toen nog niet veel rij-ervaring had. Puur objectief durf ik wél te zeggen dat ik met die A op bepaalde trajecten (op- en afritten bijvoorbeeld) bochtensnelheden haalde die ik nog met onze 5, nog met de mondeo haal. Dat ding reed enorm stabiel, wat misschien wel met de verlengde wielbasis te maken had.

Maar qua stuurgevoel, zitpositie, motor (tractor!), afwerking ed. geef ik je ruimschoots gelijk. Alleen was die kar door al z'n elektronica overdreven veilig afgesteld, en kon je er echt gek mee doen, maar daarvoor moest je wel aan stuurgevoel en zitpositie wennen.

Maar of ik er nu graag mee zou rijden (los van z'n uiterlijk en imago).... ik denk het niet.

Comment

• Ohja, even opmerken dat er nog wel auto's zijn die hard door de bocht kunnen en 'ingenieus' zijn ed. Maar daarom nog niet de naam Mercedes waardig, en dat slaat ook op deze A-klasse, en ik denk dat dat ook is wat matteus bedoelt...

Comment

Ja.

Velen beseffen niet wat dat is heb ik de indruk.
                                    Iedereen waartegen ik zeg dat ik de oude Espace zo geweldig vind lacht mij vierkantig uit.
                                    neen hoor.

Moest ik er eentje op lpg met 4x4 kunnen vinden zou ik die zelfs nog overwegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      neen hoor.

Moest ik er eentje op lpg met 4x4 kunnen vinden zou ik die zelfs nog overwegen!

Ik een Lada ook.
                                      Met RWD en op waterstof

Comment

Ik een Lada ook.
                                        Met RWD en op waterstof
                                        vriend, leer je espace-geschiedenis kennen!

nooit gehoord van quadra?

Comment

• Jawel, maar waarom in godsnaam Quadra en LPG in een Espace?

Enig idee waar je die tank gaat steken trouwens?

Comment

Working...
                                          X