Carlito
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En toch vind ik dat ik gelijk heb.
En ik heb er een hele goede reden voor.
Die vleugeltjes waren de 1e keer in de geschiedenis van Benz dat er iets op een Benz stond dat ontworpen was omdat het op dat moment mode was. Daarvoor bepaalde Benz zijn eigen richting, wars van alle mode- en andere grillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn toch vind ik dat ik gelijk heb.
uiteraard !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen daarom zijn het de laatste echte benzen?
ok
Wacht, laten we ff met foto's demonstreren
Voor de overgang:
Tijdens de overgang:
Na de overgang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaar wacht, jij zegt dus... als ik je goed begrijp... dat bv een 123/124/126/190/... geen échte benzen zijn?
Benzen hebben tot aan halverwege de jaren 90 boven al de rest gestaan.
Voordien stonden ze gewono stukken hoger.
Maar laat mij vrij een model kiezen van uit de geschiedenis van benz, en het zal er geen zijn van dat lijstje dat jij hierboven zet neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is nochthans wat velen beweren, als ze met die kar gereden hebben...
Maar qua stuurgevoel, zitpositie, motor (tractor!), afwerking ed. geef ik je ruimschoots gelijk. Alleen was die kar door al z'n elektronica overdreven veilig afgesteld, en kon je er echt gek mee doen, maar daarvoor moest je wel aan stuurgevoel en zitpositie wennen.
Maar of ik er nu graag mee zou rijden (los van z'n uiterlijk en imago).... ik denk het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa.
Velen beseffen niet wat dat is heb ik de indruk.
Iedereen waartegen ik zeg dat ik de oude Espace zo geweldig vind lacht mij vierkantig uit.
Moest ik er eentje op lpg met 4x4 kunnen vinden zou ik die zelfs nog overwegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenneen hoor.
Moest ik er eentje op lpg met 4x4 kunnen vinden zou ik die zelfs nog overwegen!
Ik een Lada ook.
Met RWD en op waterstof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ik een Lada ook.
Met RWD en op waterstof
nooit gehoord van quadra?
Comment
Comment