STIJL
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenRange Rover is ook niet gemaakt voor snelweg te rijden.
Waarom rijdt uw pa niet met een Jaguar ofzo, RRD?
Alsof die Range ooit meer 'terrein' heeft gezien dan dat stukje in Sint-niklaas.
Omdat de RR de enige auto met hoge instap is, die op de snelweg rijdt als een luxe limousine. En rijd eerst op en neer naar Zuid-Frankrijk met zo'n kar voor je andere conclusies trekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenUitstraling zal ik niet betwisten maar qua lijnen vind ik dit zeker zo knap
Jij bedoelt wss dit:
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendriftbaarheid
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenSorry, maar wie een 221 knapper vind dan dit is toch serieus op z'n kop gevallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVetste S-klasse coupé ooit gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenmijn commentaar blijft dus, m.a.w.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenMijn pa rijdt alleen S-klasse, 7-serie of Range Rover.
Omdat de RR de enige auto met hoge instap is, die op de snelweg rijdt als een luxe limousine. En rijd eerst op en neer naar Zuid-Frankrijk met zo'n kar voor je andere conclusies trekt.
Doe jij dan hetzelfde met een G?
thanks rrd, je bent té lief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOnze 310D alvast niet. Dus het zou me verbazen mocht een 407D wel driftbaar zijn...
zwijg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Jij bedoelt wss dit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDoe die foto weg, ik heb er nog altijd hartpijn van
dit had je niet moeten zeggen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAMG 2002
Enkel die ML, sportcoupe en die SLK mogen van mijn part weg van die foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDikke diesel
Maw. het was alles behalve zo eentje, maar goed!
Wel miseriebakje geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenVetste auto ooit gebouwd door de mens
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenzwijg.
Volgende keer mag jij eens proberen
Dan vertel je hier zo geen onzin meer...
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZou ook kunnen maar het was de bedoeling dat daar een RR SC stond.
Het is niet omdat een Range de betere auto is dat ie ook meer uitstraling heeft he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo eentje hadden we thuis, in break, in 't lichtblauw metallic, met die telefoonschijfjes, leuke kar
Wel miseriebakje geweest
benz hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe slechtste auto ooit gemaakt door de mensheid
LL is goed bezig.
Comment
Comment