amai dat ziet er traag uit... dat moet wel héél slecht rijden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe slechtste auto ooit gemaakt door de mensheid
Wel een 270 Inspiration
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenlekker kontje
Mss spoiler en andere achterbumper
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk mis iets...
ik snap niet wat je bedoelt, Carlito!!??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenbenz hé.
Vader was die-hard Benz-man omv. betrouwbaarheid tot je zo'n rotte appel in je handen krijgt die meer in de garage staat dan wat anders, en sindsdien Toyota's...
Erger nog, door die Benz heb ik m'n accident gehad, was die benz zo slecht niet geweest, dan was er nooit een toyota geweest, en als er nooit een toyota geweest was, dan was ik nooit in slaap gevallen achter m'n stuur => Benz = Gevaarlijk!
Rotbakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDé oorzaak waarom hier nu enkel nog maar Toyota's binnenkomen verdorie
Vader was die-hard Benz-man omv. betrouwbaarheid tot je zo'n rotte appel in je handen krijgt die meer in de garage staat dan wat anders, en sindsdien Toyota's...
Erger nog, door die Benz heb ik m'n accident gehad, was die benz zo slecht niet geweest, dan was er nooit een toyota geweest, en als er nooit een toyota geweest was, dan was ik nooit in slaap gevallen achter m'n stuur => Benz = Gevaarlijk!
Rotbakken
Wat scheelde er juist allemaal aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk mis iets...
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan toch niet tippen aan dit hoor..
Flügeltür >>>> roadsterke
Comment
Comment